تیم جدید ساپینتو رسما معرفی شد

مذاکرات تمدید استقلال با ریکاردو ساپینتو به بن بست رسیده و این سرمربی روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران استقلال خداحافظی کرد و آنطور که برخی رسانه های قبرسی اعلام کردند، این بازیکن پرتغالی برای نشستن روی نیمکت آپوئل به کناری رفته است.

در بیانیه باشگاه آپوئل آمده است که این باشگاه با ساپینتو برای فصل 2023-2024 قرارداد امضا کرده است که به نظر می رسد یک ساله باشد. در این بیانیه به بیوگرافی سرمربی پرتغالی از جمله قهرمانی با استقلال در سوپرجام ایران اشاره شده است.

تیم جدید ساپینتو رسما معرفی شد

جالب اینجاست که نام روی ماتا در کادر مربیگری اعلام شده از سوی آپوئل دیده نمی شود و خوزه دومینگز و نونو مورایس دستیاران او در آپوئل هستند. ساپینتو مربی بدنساز خود در استقلال، پائولو سانتوس و همچنین ژائو آبرو، آنالیزور جوان خود را به قبرس برد.

البته باشگاه آپوئل اعلام کرد که ترکیب کامل کادر فنی متعاقبا اعلام خواهد شد. در قسمت آخر این پیام، آنها به ساپینتو خوش آمد گفتند و باشگاه برای سرمربی پرتغالی آرزو کرد که با آپوئل موفقیت و عناوین اروپایی را جشن بگیرد.

آپوئل فصل گذشته در لیگ قبرس به عنوان صدرنشین به پایان رسید اما در دیدارهای پایانی و در جدول قهرمانی جام حذفی را به آریس لیماسول واگذار کرد.

سرمربی فصل گذشته آپوئل، ولادان میلوویچ، مربی سرشناس صربستانی بود. مردی که تجربه هدایت تیم های الاهلی و الافکاتان عربستان، ستاره سرخ بلگراد، پانیونیوس و آاک آتن را در کارنامه خود داشت، ساپینتو جایگزین او شد.

لازم به ذکر است آپوئل با ۲۸ قهرمانی لیگ و ۲۱ قهرمانی حذفی در دو جام حذفی این کشور پرافتخارترین تیم محسوب می شود. آنها همچنین دارای 14 قهرمانی سوپربول هستند.

دیدگاهتان را بنویسید