تیم صنعتی مانع از تبدیل شدن پرسپولیس به گزینه مورد نظر یحیی می شود؟!

تیم صنعتی مانع از تبدیل شدن پرسپولیس به گزینه مورد نظر یحیی می شود؟!

در خبرها آمده بود باشگاه الدحیل برای صدور رضایتنامه رامین رضاییان مبلغ 1.5 میلیون دلار درخواست کرده است!

زمانی که رامین رضایان در لیست مازاد السلیا قرار داشت فکر می کرد الدحیل (تیم اصلی رضاییان) به راحتی رضایت نامه اش را می دهد تا او به ایران برگردد و پرسپولیسی شود اما این اتفاق نیفتاد.

تیم ثروتمند قطری به عنوان یک باشگاه حرفه ای پس از ناکامی لژیونر ایرانی، رامین رضایان را با قیمتی گزاف خرید و به السلیا اجاره داد. پس از جدایی رامین رضایان از السیلیه، الدحیل اکنون در حال بررسی راهی برای پس گرفتن بخشی از پول خود است. تاریخ نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر نیز به پایان رسیده و تنها راه خرید رامین رضاییان به عنوان بازیکن آزاد پرداخت به تیم قطری است!

مبلغ درخواستی قطری ها برای پرداخت به باشگاه پرسپولیس کافی است. باشگاهی که حتی در پرداخت پاداش به بازیکنان خودش هم مشکل دارد و مشخصا قادر به خرید رامین رضایان نیست. برهمین اساس پرسپولیسی ها در گفتگوی تلفنی با رامین رضایان همه چیز را به این بازیکن واگذار کردند! رامین رضایان نمی تواند چنین مبلغی را از جیب خود بپردازد و در قطر مانده تا ببیند در نهایت باشگاه الدحیل برای او چه تصمیمی خواهد گرفت؟!

در همین راستا شنیدیم تیم صنعتی ثروتمندی که با رامین رضایان مدیر برنامه ارتباط صمیمانه و صمیمانه ای دارد شروع به کار کرده و می تواند با چانه زنی و پرداخت هزینه های گزاف آن را از تیم الدحیل خریداری کند! ظاهرا رامین رضاییان مدیر برنامه نیز می خواهد با باشگاه الدحیل رایزنی کند و پیام آخرین مبلغ پیشنهادی را به باشگاه صنعتی ایران منتقل کند تا بتواند رضایت خود را از قطری ها بگیرد. این در حالی است که هواداران پرسپولیس به خصوص پس از شکست این تیم در سوپرجام در فضای مجازی به شدت بر خرید رامین رضایان اصرار داشتند.

اگر این لژیونر ایرانی به جای پرسپولیس به تیم صنعتی مورد نظر برود، رضا درویش و باشگاه پرسپولیس با فشار و اعتراض زیاد هواداران این تیم مواجه خواهند شد. هوادارانی که اصلا از شرایط این روزهای پرسپولیس راضی نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید