گزینه مد نظر یحیی و پرسپولیس در تیم سرشناس اروپایی؟

گزینه مد نظر یحیی و پرسپولیس در تیم سرشناس اروپایی؟

درخشش در آخرین دیدارهای سانتا کلارا و همچنین درخواست باشگاه های ایرانی برای جذب این بازیکن بهانه ای شد تا دقایقی با محمد محبی، وینگر سابق تیم سپاهان صحبت کنیم. این گفتگو را با هم می خوانیم.

باز هم دانش بد؛ این بار تاج به جای مصدومیت!
من ترجیح می دهم این را به فال نیک بگیرم، به عنوان یک آسیب کمر. خدا را شکر حالم خوب بود تا اینکه به دلیل بیماری قلبی در شرایط عالی قرار گرفتم. خدای نکرده به زودی تست را تکرار می کنم و به تمرینات تیمی برمی گردم.

خوب، شما برای بازگشت به تیم خیلی سخت کار کردید. اما شما تاج گرفتید و مقابل بواویستا در ترکیب تیم قرار نگرفتید…
بازیکنی که به یک تیم خارجی می پیوندد زمان می برد تا خود را با شرایط جدید وفق دهد. ضمن اینکه در ابتدای فصل در تمرینات تیم حاضر نشدم و از همه جا آمدم تا خواسته های مربی را برآورده کنم، مربی باشگاه عوض شد. مربی ای که در حال حاضر هدایت تیم را بر عهده دارد، سومین مربی فصل سانتا کلارا است. خوشبختانه در دیدار مقابل پورتو عملکرد خوبی داشتم و این تیم 3-1 پیروز شد و بعد از آن بازی فکر می کردم به تیم ملحق شوم. اما متأسفانه بعد از این مسابقه در تمرین مصدوم شدم و این مصدومیت از ناحیه کمر بود. اما پس از بهبودی از مصدومیت، تمرینات خوبی انجام دادم و خوشبختانه در دیدار مقابل مورینیو در حضور 14 دقیقه در زمین به گل رسیدم. در این بین کاپیتان حریف با اشتباهی که روی من مرتکب شد کارت زرد دوم را دریافت کرد.

بعد از آن بازی دقایق بیشتری در دیدار مقابل بنفیکا بازی کردی اما این بار در نیمه نهایی جام اتحادیه موفق به گلزنی نشدی. در حالی که اگر گل بزنید تاثیر خوبی روی شما می گذارد!
بله درست است اما من زمانی به زمین آمدم که تیم ده نفره بود. بنفیکا همچنین تهاجمی ترین تیم لیگ برتر پرتغال است. اگر بازیکن ما اخراج نمی شد، شانس تساوی داشتیم. شانس خوبی برای گلزنی وجود نداشت. هنوز هم تجربه خوبی بود.

باشگاه های ایرانی در نامه ای به سانتا کلارا می خواهند شما را به خدمت بگیرند. این درست بود؟
آره. مدیرعامل باشگاه در این مورد با من صحبت می کند. او گفت: “در صورت درخواست اسپورتینگ پورتو یا بنفیکا، رضایت شما را خواهم داد.” این نگاه من را بسیار خوشحال می کند. در حالی که در این فصل شرایط سختی را تجربه کرده ام، شخصا به بازگشت به ایران فکر نمی کنم. این یک قدم به عقب بود تا اینکه به سانتا کلارا آمدم تا به تیم های بزرگتر بروم. اگر قرار بود به تیم های ایرانی برگردم اصلا سپاهان را ترک نمی کردم. باشگاهی که در فوتبال ایران حرفه ای است و همیشه یکی از مدعیان لیگ برتر بوده است.

در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 همراه تیم ملی بودید اما در جشن صعود تیم ملی به جام جهانی غایب بودید! آیا چیزی برای گفتن در این مورد دارید؟
به کادر فنی تیم ملی به رهبری آقای اسکوچیچ تبریک می گویم. و هم تیمی های خوبم در تیم ملی. من به عنوان یک ایرانی از ته دل خوشحال بودم. خوشبختانه با اقتدار به جام جهانی رسیده ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. این یعنی برد در دو بازی دیگر. در سانتا کلارا مربی و هم تیمی هایم صعودم به ایران را به من تبریک گفتند. احساس غرور کردم مربی به من گفت به زودی در تیم ملی همدیگر را خواهیم دید. گفتم حتما سعی می کنم به تیم ملی برگردم. راستش از نبودنم در اردوی تیم ملی در کنار لذت صعود به تیم ملی ناراحتم. برای من دردناکتر از نیمکت نشینی است. اما به ظاهر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم. به اردوی تیم ملی رفتم و بازی کردم. اگر الان در اردوی تیم ملی نیستم و بازی نمی کنم حتما به خاطر مشکلی است که دارم. شک ندارم با تکرار بازی خوب مقابل مورینیو در دیدارهای هفته آینده به تیم ملی بازخواهم گشت. خوشبختانه اکنون شرایط عالی دارم و بعد از تاج، شک نکنید که در لیگ برتر پرتغال به درخشش خود ادامه خواهم داد.

دیگر حرفی باقی نمانده است؟
با تشکر از باشگاه های ایرانی که به سانتا کلارا برای جذب من نامه نوشتند. برای من افتخاری بود که در این تیم ها بازی کنم، اما هدفم انتقال از سانتا کلارا به تیمی بزرگتر در لیگ برتر پرتغال است و دوست دارم روند بازی در تیم بزرگتری خارج از پرتغال را ادامه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید