2 گزینه سرشناس برای سرمربیگری ایران صف آرایی کردند

2 گزینه سرشناس برای سرمربیگری ایران صف آرایی کردند

یکی از گزینه های جدی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی، هروه رنارد، سرمربی تیم ملی عربستان در جام جهانی 2022 بود که موفق شد با نتیجه 2 بر 1 آرژانتین را شکست دهد. او که پیش از مارک ویلموتس برای هدایت تیم ملی ایران انتخاب شده بود و حتی از سوی فدراسیون فوتبال نیز با او صحبت می شد، این روزها جذب باشگاه نیس فرانسه شده است. مذاکرات باشگاه فرانسوی با او جدی است و طبیعتا مربی دیگری به جای او با مذاکرات احتمالی با فدراسیون فوتبال ایران تغییری در مذاکرات نهایی با نیس فرانسه ایجاد نخواهد کرد. طبیعی است که به زودی قرارداد جدیدی بین باشگاه فرانسوی و رنار امضا شود.

برونکو همچنین پس از پیروزی مقابل بحرین در این مصاحبه فاش کرد که به قرارداد با فدراسیون فوتبال عمان متعهد است و به حضور خود در این تیم ادامه خواهد داد. او که در یک قدمی قهرمانی جام خلیج فارس قرار دارد و در صورت شکست عراق به این هدف خواهد رسید، در نشست خبری پس از بازی شایعه مذاکره با تیم ملی فوتبال امارات را تکذیب کرد. البته به نظر می رسد علاقه فدراسیون فوتبال برای آوردن برونکو چندان زیاد نیست. در این صورت اخبار قوی تری از آن در رسانه ها منتشر می شود.

در نهایت به نظر می رسد در جلسه هیات مدیره برای انتخاب سرمربی تیم ملی تنها گزینه مهدی تاج کارلوس کی روش است و در صورت تصمیم اعضای هیات مدیره برای انتخاب سرمربی تیم ملی چاره ای جز رای دادن ندارند. برای کارلوس کی روش، مگر با تصمیم مهدی، تاج را وتو کردند و از رئیس فدراسیون فوتبال خواستند گزینه جدیدی را در هیئت مدیره معرفی کند. البته این احتمال وجود دارد که در این دیدار مربی دیگری به کارلوس کی روش رای دهد. در صورتی که به اعضای هیأت مدیره مربی داخلی نیز ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید