درخواست 400 هزار دلاری مانع از پرسپولیس شدن گزینه یحیی می شود

درخواست 400 هزار دلاری مانع از پرسپولیس شدن گزینه یحیی می شود

شنیده‌ایم که یحیی گل محمدی مربی تحت تعقیب اسپانیایی به دلیل طلب 400 هزار دلاری کنسل شده است! ظاهرا این مربی توسط پپه لوسادا بدنساز و تازه وارد پرسپولیس به یحیی گل محمدی معرفی شده است اما این باشگاه قصد ندارد چنین مبلغی را برای کمک مربی خود بپردازد.

پس از جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال مربی برای حضور در کادر فنی سره پوشان بودند و در این رابطه نام هایی مطرح شد اما در نهایت هر کدام از این افراد بنا به دلایلی. ، به عضویت کادر فنی پرسپولیس درآمدند

در خبرها آمده بود که یک مربی اسپانیایی با پرسپولیس به توافقات اولیه رسیده و به زودی وارد ایران می شود تا در کادر فنی پرسپولیس مشغول به کار شود اما حالا از سوی این باشگاه خبر می رسد که حضور این مربی اسپانیایی نیز لغو شده است. . این مربی که گاسپار نام دارد قرار بود به زودی وارد تهران شود اما ظاهرا روند مذاکرات به گونه ای بوده که حضور او در پرسپولیس منتفی شده است.

این در حالی است که شنیده می شود برخی از مربیان داخلی و پیشکسوتان پرسپولیس به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای همکاری با یحیی گل محمدی اعلام آمادگی کرده اند! جالب تر می شود که بدانید یکی از این مربیان که چندین سال در پرسپولیس بازی کرده و از پیشکسوتان این تیم محسوب می شود نیز پیام عجیبی به یحیی گل محمدی داده است: برای من پول مهم نیست و آماده ام. مجانی کنارت باشم.” !

اگرچه این پیشکسوت یکی از فوتبالیست های سرشناس کشورمان است اما یحیی گل محمدی به این درخواست پاسخی نداده است. سرمربی پرسپولیس یک نفر سرد و گرم و بسیار فنی می خواهد که بتواند جای خالی حمید مطهری در پرسپولیس را برای او پر کند. یاری که در میان پیشکسوتان پرسپولیس به سختی می توان آن را پیدا کرد. مربی آموزش دیده ای که توانایی بالایی در طراحی و اجرای آموزش دارد.

یحیی گل محمدی این ویژگی را تنها در دو ایرانی تجسم می کند. حمید مطهری و مجتبی حسینی! اولی پس از سال ها به عنوان دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماند و با اینکه پیشنهادات مختلفی را رد کرد، حالا تصمیم گرفت ماجراجویی جدیدی در نساجی مازندران داشته باشد. این دومی سرمربی پیکان است و با وجود اصرار شدید یحیی گل محمدی، از نظر فنی دیگر حاضر به حضور در تیم دوم نیست.

این مشکل در هفته های اخیر سرمربی پرسپولیس را نگران کرده است. مردی که صفر تا صد کار تمرینی را به دستیاران مورد اعتماد و فنی خود واگذار می کرد و اکنون بسیار تنها شده است.

البته شکی نیست که خود یحیی گل محمدی یکی از فنی ترین مربیان ایران است اما به عنوان سرمربی پرسپولیس وظایف مهمی دارد و باید یک دستیار باتجربه در کنار خود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید