آیا پیشنهاد اروپایی مانع از انتقال گزینه پرسپولیس می شود؟

آیا پیشنهاد اروپایی مانع از انتقال گزینه پرسپولیس می شود؟

مدیران باشگاه طی 10 روز گذشته با خرید افرادی چون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی، گنجی و محمدمهدی احمدی توانسته اند بخش مهمی از خواسته های یحیی گل محمدی برای جذب بازیکن را برآورده کنند اما این پایان کار نیست پرسپولیسی ها مدیران همچنان در تلاش برای جذب چند بازیکن دیگر برای جذب کامل کادر فنی مورد نظر هستند.

سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند که تیمش در خط حمله در فصل گذشته چقدر ضعیف بود و به همین دلیل برای تقویت این پست تلاش می کند. سجاد شهبازاده هنوز پاسخ نهایی پرسپولیس را نداده و گل محمدی منتظر مشخص شدن وضعیت این بازیکن است اما دیروز شایعه شد که در صورت عدم موفقیت پرسپولیس در جذب شهبازاده، احتمالا با رضا شکاری مهاجم گلگهر فصل گذشته مذاکره خواهد کرد.

پرسپولیس در ماه ژانویه خواهان جذب کاسیانو دیاز موریرا، مهاجم برزیلی بود و حتی پیشنهادی 500 هزار یورویی برای ویسلا ارائه کرد، اما مدیران باشگاه در لحظات حساس این پیشنهاد را رد کردند. کاسیانوی 32 ساله در این فصل 30 بازی برای وسلا انجام داده و 9 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل نیز ارائه کرده است. او یکی از مهم ترین بازیکنان تیمش در رقابت های فصل گذشته بود. گل محمدی تمرکز ویژه ای برای جذب این بازیکن دارد اما شنیده ها حاکی از آن است که او از سوی سامسون اسپور نیز نامزد شده و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید