کمبود اعتبار مانع از انتقال زندان چوبی قووین / مسئولیت سایت محمدآباد به شهرداری می شود

وی افزود: این کانال حتی مسائلی را علیه قوه قضاییه مطرح کرده است و اینطور نیست که قوه قضائیه از اتهامات خود مصون باشد.

گاسمی گفت: “برخی فکر می کنند همه چیز را می توان در فضای مجازی ارائه داد. متأسفانه اطلاعات و سواد رسانه ای برخی از افراد پایین است و آنها معتقدند این فضا پیگرد قانونی ندارد ، در حالی که اعمال قانون در فضای مجازی یا فضای واقعی می تواند مجازات تخلفات فضای مجازی باشد بسیار شدیدتر است.

این مقام مسئول گفت: ما هرگونه تخلف در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را با یا بدون شناسنامه رصد کرده و با آن برخورد می کنیم ، زیرا برای حفظ کرامت مردم از هیچ کس تعارف نداریم.


شاتر چوبیندر باید در اسرع وقت جابجا شود

در مورد زندان چوبیندر ، دادستان قزوین یادآور شد: در دو دولت قبل مصوبه ای برای انتقال زندان چوبیندر داشتیم ، اما این یکی از مصوباتی است که منابع اعتباری آن پیش بینی و اجرا نشده است.

وی افزود: “قبل از گسترش شهر چوبیندر ، یک زندان در آنجا ایجاد شد. در هر صورت ، انتقال زندان به میلیاردها تن اعتبار نیاز دارد زیرا به زیرساخت های عظیمی نیاز دارد.

گاسمی ادامه داد: ما در حال نظارت بر انتقال زندان چوبیندر هستیم و این موضوع در سفر فرمانده نیرو نیز مورد بحث قرار گرفت ، اما این یک پروژه ملی است و استان قادر به تأمین اعتبار نیست ؛ با این حال ، ما سعی می کنیم ورودی زندان را تغییر دهیم تا شاید برخی از مشکلات کاهش یابد.

دادستان قزوین گفت: زندان چوبیندر کل استان را در بر می گیرد و ظرفیتی سه تا چهار برابر استاندارد دارد و شرایط عادی ندارد و وجود آن مشکلاتی را برای ساکنانی که نیاز به جابجایی دارند ایجاد می کند.

این مقام مسئول در خصوص مشکلات سایت محمدآباد گفت: یکی از مشکلات این سایت عدم وجود اداره واحد بود که به شهرداری قزوین سپرده شد و اکنون هیچ زباله ای از استان دیگر به سایت محمدآباد منتقل نمی شود. به “

وی در پایان درباره آخرین وضعیت پرونده میراث فرهنگی قزوین گفت: برای قسمتی از این پرونده کیفرخواست تشکیل شده است و اولین جلسه دادگاه هفته گذشته برگزار شد و پرونده در حال نظارت است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید