از خودگذشتگی ستاره مورد نظر یحیی برای پرسپولیس شدن

از خودگذشتگی ستاره مورد نظر یحیی برای پرسپولیس شدن

پرسپولیس این روزها همچنان به دنبال خط حمله است. یحیی گل محمدی روز گذشته اعلام کرد که تیمش با جذب 2 مهاجم برای فصل آینده پر می شود. سرمربی پرسپولیس این موضوع را مطرح کرد که عملا گزینه دیگری جز کاسیانو در لیست قرمزها وجود ندارد.

به احتمال زیاد پرسپولیس به زودی قرارداد این بازیکن را نهایی می کند اما کدام بازیکن گزینه دوم قرمزها خواهد بود؟ رفسنجان گادوین مهاجم مس که ادعا می شد در لیست نهایی پرسپولیس قرار دارد به دلیل پیشنهاد سنگینی که داده بود رد شد.

بنابراین به احتمال زیاد یحیی گل محمدی باید به گزینه دوم خارجی فکر کند یا به بازیکنان داخلی روی آورد. در بین بازیکنان داخلی به جز یک بازیکن رقم قابل توجهی باقی نمانده است. قرارداد باباب

بابایی این روزها از چند تیم از جمله سپاهان پیشنهاد دارد اما همچنان امیدوار است به دیدار پرسپولیس برود. گزینه قرمزها در یکی دو فصل گذشته به یکباره از اولویت های یحیی خارج شده است اما شاید پرسپولیس در روزهای آینده دوباره او را هدف قرار دهد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده نقل و انتقالات پرسپولیس چگونه ادامه خواهد داشت. شاید با حضور بابایی و کاسیانو پرونده نقل و انتقالات قرمزها بسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید