توافق نهایی با یحیی ستاره مورد نظر و پرسپولیس چه زمانی انجام می شود؟

توافق نهایی با یحیی ستاره مورد نظر و پرسپولیس چه زمانی انجام می شود؟

باشگاه پرسپولیس این روزها به شدت به دنبال یک مهاجم خارجی است. پس از شروع طوفان نقل و انتقالات، مدیران پرسپولیس نتوانستند مهاجمی را به ترکیب خود اضافه کنند و یحیی گل محمدی به شدت به این موضوع اعتراض کرد.

گل محمدی تا آخرین لحظه خواهان حضور کاسیانو بود و می خواست هر چه زودتر باشگاه او را به خدمت بگیرد اما مشکلات پزشکی یحیی گل محمدی نیز باعث تردید او شد و به همین دلیل پیوستن کاسیانو به پرسپولیس منتفی شد.

ظاهرا سرمربی پرسپولیس چند روز پیش در تمرین تیمش ام آر آی پای مصدوم این بازیکن را مشاهده کرد و با وجود اینکه گفته می شد مصدومیت این بازیکن برزیلی جدی نیست، خطرات کلی جذب این بازیکن مصدوم را به چالش کشید. باشگاه و یحیی کید برای جذب کاسیانو

پس از رد حضور کاسیانو در پرسپولیس، یحیی گل محمدی گزینه های دیگری که بیشتر آنها از آمریکای جنوبی بودند را به این باشگاه معرفی کرد تا مذاکره با این افراد آغاز شود.

همانطور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم مورد نظر خود سیاست سکوت را در پیش گرفته است. شنیده ها حاکی از توافق با یکی از مهاجمان هدف پرسپولیس است و تا یکی دو روز آینده خبرها به صورت رسمی اعلام می شود.

با توجه به تجربه بد بازیکنان پرسپولیس از افشای نام بازیکنان مورد نظرشان در نقل و انتقالات، مدیران باشگاه پرسپولیس در روند جذب این مهاجم برزیلی سیاست سکوت را در پیش گرفتند تا پس از نهایی شدن مراحل نقل و انتقالات، نام بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کنند. پخش کننده مورد نظر در رسانه ها منتشر خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس پس از قطعی شدن قرارداد با این مهاجم برزیلی، دومین بازیکن و مهاجم خارجی خود را به خدمت خواهد گرفت تا خط حمله ارتش سرخ را تقویت کند و یحیی گل محمدی را از تیرباران تیمش راحت کند.

دیدگاهتان را بنویسید