هزینه گزاف ستاره مورد نظر یحیی برای پرسپولیس

هزینه گزاف ستاره مورد نظر یحیی برای پرسپولیس

در هفته های اخیر یکی از بازیکنانی که بحث حضورش در فوتبال ایران مطرح شده، سعید عزت اللهی بوده است. هافبک میانی تیم ملی که شش ماه از قراردادش با ویل دانمارک باقی مانده است و به همین دلیل باید رضایت نامه خود را برای انتقال به باشگاهی جدید دریافت کند. پرسپولیس اولین نفری بود که با عزت اللهی وارد مذاکره شد. بازیکنانی در پرسپولیس هستند که رابطه نزدیکی با عزت اللهی دارند و همین باعث شد خیلی ها بگویند کار سعید با پیراهن قرمز تمام شده است.

از سوی دیگر حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یکی دیگر از دلایل توافق نهایی عزت اللهی با این تیم بود. برای سعید مهم بود که به تیمی برود که بیشتر ببیند و لیگ قهرمانان آسیا می تواند بهترین بهانه برای حضور عزت اللهی با پیراهن قرمز باشد. با این حال مذاکرات طرفین به دلیل سفر مدیران وایل به تاخیر افتاد و همین موضوع پای سایر تیم ها را برای انتقال سعید باز کرد.

استقلال دومین تیمی بود که برای جذب عزت اللهی تلاش کرد. بر اساس رابطه جواد نکونام با سعید، کار برای انتقال او را آغاز کردند و پیشنهاداتی دادند. زمانی که نکونام در فولاد حضور داشت، برای جذب سعید به باشگاه وایل نامه نوشت اما در نهایت نتوانست این ستاره را در خط میانی تیم ملی به ارمغان بیاورد. جالب اینجاست که سعید مستقیما با تیم های طلبکارش صحبت کرده و شرایط مورد نظرش را به آنها گفته است. البته عزت اللهی در همه این تماس ها حضورش در ایران را منوط به رضایت ویله می دانست.

سپاهان سومین تیمی بود که به شکار عزت اللهی پیوست. مدیریت این باشگاه با عزت اللهی مذاکراتی انجام داد تا او را راضی به سفر به اصفهان کند. اتفاقی که تاکنون برای هیچ تیم ایرانی رخ نداده است. وایله وقتی دید 3 تیم رقیب فوتبال ایران عزت اللهی را می خواهند، مبلغ رضایت نامه را سه برابر کرد و همین مشکل باعث شد تا فعلاً انتقال سعید به لیگ ایران لغو شود.

ویله پیش از این به سعید عزت اللهی پیشنهاد تمدید دو سال و نیم قراردادش را داده است و با توجه به اینکه هنوز شش ماه از قراردادش باقی مانده است، می تواند او را برای سه سال آینده در ترکیب خود نگه دارد. اما سعید به پیشنهاد تمدید ویلی پاسخی نداد و می خواهد تا 6 ماه دیگر تا پایان قراردادش در این تیم بازی کند. این در حالی است که مشکلاتی برای بازیکنانی که شرایط مشابهی را تجربه کرده اند به وجود آمده است و احتمالا عزت اللهی نیز این اتفاقات را پشت سر خواهد گذاشت.

اکثر باشگاه‌ها وقتی می‌بینند بازیکن مورد علاقه‌شان به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی می‌دهد، او را برای چند هفته از تیم و برنامه‌های سرمربی کنار می‌گذارند تا او را متقاعد به امضای قرارداد کنند. قرارداد. این اتفاق ممکن است با سعید در وایلا بیفتد اما عزت اللهی می خواهد تا پایان قراردادش در وایلا بماند و به عنوان بازیکن آزاد پیراهن تیم جدیدی را بر تن کند.

این می تواند روی وضعیت خوب سعید در تیم ملی تاثیر بگذارد اما امیر کالانوی و کادرش به خوبی می دانند که اگر عزت اللهی در هفته های ابتدایی مسابقات قهرمانی دانمارک حضور نداشته باشد، تنها به دلیل پاسخ منفی به پیشنهاد تمدید با ویل است. در غیر این صورت سعید یکی از بازیکنان باکیفیت وایلی محسوب می شود که در خط هافبک این تیم فرمانده و لیدر است.

دیدگاهتان را بنویسید