تیم ملی استقلال مصدوم شد روز جدید

یک تیم ملی استقلال آسیب دیده است

تیم فوتبال کایسری اسپور با وجود اینکه همیشه سیدمجید حسینی به عنوان مدافع میانی در ترکیب اصلی حضور دارد، امشب از ساعت 21:00 در ورزشگاه وودافون پارک، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ترکیه را به مصاف بشیکتاش می رود.

در شرایطی که کایسری اسپور در دقیقه 6 یک گل زودهنگام به ثمر رساند و بازی را در اختیار گرفت، مدافع ایرانی این تیم در نیمه اول مصدوم شد و نتوانست تا پایان بازی تیمش را همراهی کند.

سید مجید حسینی که در سه بازی قبلی کایسری اسپور حضور داشته، امشب نیز در دفاع از تیمش مقابل بشیکتاش به میدان رفت اما به دلیل مصدومیتی که به نظر می رسد از ناحیه کشاله ران بوده، در دقیقه 33 تعویض شد.

قبل از پایان نیمه اول بشیکتاش مقابل جران حسینی گل تساوی را به ثمر رساند اما کایسری اسپور در دقیقه 65 میگل کاردوزو گل دوم را به ثمر رساند و موفق شد پیروز میدان شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور که در سوپرلیگ ترکیه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب بشیکتاش شده بود، امشب موفق شد در جام حذفی این شکست را جبران کند و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد و راهی نیمه نهایی جام حذفی ترکیه شود.

کایسری اسپور هنوز پاسخی به مصدومیت حسینی پس از دیدار مقابل بشیکتاش نداده است اما به گفته برخی منابع خبری ترکیه، مصدومیت مدافع ملی پوش ایرانی بعید است جدی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید