تیم ملی با تمام توان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت خواهد کرد


ساعت: 19:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887474

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه انجام می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مینو مدا سرمربی بانوان تیم ملی تکواندو کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره وضعیت تیم ملی قبل از اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی این کشور برگزار می شود، گفت: در قونیه از طریق ترکیه: انتظارات افکار عمومی و کارشناسان قطعا به خوبی نشان داده شده است. تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد اما پرونده قهرمانی آسیا برای ما بسته شد و بعد از چانگچون تمام تمرکزمان بر موفقیت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی است.

مدا همچنین گفت: این مسابقات بسیار دشوارتر از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی است زیرا کشورهای آفریقایی در این رویداد شرکت می کنند و بازیکنان برجسته ای در ترکیب خود دارند. نمی توانم پیش بینی دقیقی از مسابقات داشته باشم اما به عنوان سرمربی قول می دهم با تمام توان در مسابقات حاضر شوم تا دل مردم کشورمان را شاد کنم. مطمئنا بازیکنان ما در این رویداد تمام تلاش خود را خواهند کرد و کاری از دستشان بر نمی آید.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان گفت: تیم خوبی داریم و از شرایط راضی هستیم. متسابقان به صورت مستمر تمرین کردند و پس از مسابقات آسیایی تمرینات متوقف نشد و در اردوی تدارکاتی روسیه شرکت کردند که بار فنی بسیار خوبی داشت. پس از اردوی روسیه، اردوهای تیم ملی را در خانه تکواندو از سر گرفتیم و با حضور اعضای کادر فنی، دکتر بهرامی نژاد و مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را کردیم تا تیم بدون دغدغه به هدف خود برسد.

دیدگاهتان را بنویسید