تیم ملی تکواندو وارد بیروت شد/ مبارزه تکواندوکاران ایران از شنبه آغاز شد


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901568

تیم ملی تکواندو کشورمان صبح امروز پنجشنبه برای حضور در مسابقات آزاد لبنان وارد بیروت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این دوره از مسابقات با حضور 371 شرکت کننده در سه رده سنی نونهالان، نونهالان و بزرگسالان از روز جمعه 24 مهرماه در سالن نوفل نهاد بیروت آغاز می شود. در روز اول مسابقات خردسالان برگزار می شود و شنبه 25 مهرماه 161 تکواندوکار در رده های سنی نوجوانان و مردان و تمامی اوزان به رقابت می پردازند.

تیم ملی تکواندو کشورمان که عصر روز چهارشنبه ۲۲ مهرماه تهران را به مقصد بیروت ترک کرده بود، با استقبال رایزن اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سفارت لبنان وارد پایتخت کشور شد.

ساعده نصیری و غزل سلطانی (سمنان)، مریم رضانژاد (مازندران)، مبینا نعمت زاده (تهران)، زهرا شیدایی (مازندران)، نرگس میرنوراللهی، زینب اسماعیلی و فاطمه شفیع پور در بخش بانوان، مهدی حاجی موسایی، مهدی عابدینی، علی نجفی (البرز)، آرمین هادی پور (گیلان)، فرزان عاشورزاده و ابوالفضل عباسی (مازندران)، رضا کلهر (تهران)، امیرمحمد بخشی، میرهاشیم حسینی (آذربایجان شرقی)، سجاد مردانی و محمدحسین یزدانی (اصفهان)، مهران بهداری (قزوین) تکواندوکاران در این مسابقات حضور دارند.

تیم ملی تکواندو در گروه بانوان در این مسابقات با هدایت ندا زارع، مهروز سایه به عنوان مربی او را همراهی می کند. در گروه مردان سرمربیگری بیژن موکانلو و مربیگری تیم بر عهده مسعود حاجی زواره خواهد بود. همچنین علی سپهری سرپرست تیم تکواندو زنجان به عنوان سرپرست و الهام رحیمی به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید