تیم ملی دو و میدانی راهی قزاقستان می شود/ برگزاری مرحله نهایی انتخابی در ایران


ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1876935

عضویت در تیم اعزامی در بازی های کشورهای اسلامی و کسب سهمیه ورودی جوانان جهان

مدیر تیم های ملی دو و میدانی گفت: تیم ملی کشورمان برای کسب حد نصاب لازم برای حضور در مسابقات جهانی دوومیدانی بزرگسالان و بازی های کشورهای اسلامی به قزاقستان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، حمیدرضا فردین پور مدیر تیم های ملی دو و میدانی در خصوص حضور ورزشکاران کشورمان در حد نصاب حضور در دو دوره مسابقات قهرمانی جهان در هر دو رده سنی جوانان و جوانان و همچنین بازی های کشورهای اسلامی گفت: آنها به سفر خواهند رفت. به قزاقستان برای شرکت در مسابقات جهانی دوومیدانی بزرگسالان و بازی های کشورهای اسلامی تا با حضور در جام بین المللی کازانوف به این مهم دست یابد.

وی افزود: میزبان این مسابقات در روزهای 14 و 14 تیرماه شهر آلماتی خواهد بود و ملی پوشان کشورمان به شرح زیر به این رقابت ها اعزام می شوند.

1 حمیدرضا کیا. پرش سه گام

2. مهدی پیجهان. 400 متر مانع

3. مسعود کامران. 110 متر

4. تولد جهان بعد از میلاد. 200 متر

5. محمدحسین ابرقی. 200 متر

6. رضا مقدم. پرتاب چکش

7. دولت حسیدیان. مربی

8.. هاشم هزائی. سر

فردین پور ادامه داد: با توجه به اینکه سهمیه حضور در مسابقات بین المللی قزاقستان محدود شده است و از طرفی هنوز به هسته اصلی تیم ملی جوانان در بازی های کشورهای اسلامی نرسیده ایم، برای سایر ورزشکارانی که نخواهند بود. اعزام به قزاقستان و شانس کسب مدال در مسابقات آنها اسلام دارند، مسابقه انتخاباتی برگزار می کنیم. در روزهای آینده این مسابقات در رشته پرتاب در شهرستان شلمزار استان چهارمحال و بختیاری، در رشته پرش در تهران و در ماده دوم در شهر گرگان در موادی که شانس داریم برگزار می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دلیل انتخاب یکی از شهرهای شمالی برای دویدن استقامت، حمایت از این ورزشکاران است تا بتوانند در بهترین شرایط جغرافیایی به محدودیت های لازم برسند.

مدیر تیم های ملی دو و میدانی خاطرنشان کرد: ورزشکاران راه یافته به مسابقات جهانی دوومیدانی جوانان در صورتی به این رویداد جهانی اعزام می شوند که رکورد آنها در حدی باشد که بتوانند در این مسابقات به مراحل بالاتری برسند. یا حداقل بتوانند رکوردهای خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ارتقا دهند.

فردین پور در نهایت اعلام کرد: ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی در پایان این ثبت ها بر اساس نتایج سال جاری و سهمیه هایی که ستاد دو و میدانی کشورهای اسلامی را اعلام می کند، خواهد بود. تقاضای افزایش سهمیه کردیم و منتظر یاری پرسنل محترم این ستاد هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید