تیم ملی فوتبال در آخرین رده بندی فیفا/ژاپن با 4 پله سقوط از ایران جلو افتاد. کره جنوبی در تلاش برای سبقت گرفتن است!


ساعت: 08:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1918960

تیم ملی کشورمان پس از پایان جام جهانی فوتبال 2022 قطر در آخرین رده بندی فیفا 4 پله سقوط خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جام جهانی فوتبال 2022 قطر پس از نزدیک به یک ماه تاخیر رسما با قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین به پایان رسید و تیم ملی فوتبال کشورمان که در گروه B این رقابت ها 2 شکست و یک برد را به ثبت رسانده بود، از دور مسابقات حذف شد. همان مرحله گروهی پذیرفت و به خانه برگشت.

کسب نتایج غیرمنتظره و باورنکردنی مانند ثبت سنگین ترین شکست ایران در تاریخ جام جهانی با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم ملی انگلیس و یا شکست عجیب 1-0 مقابل ایالات متحده آمریکا حتی در شرایطی که ایران شانس بیشتری داشت. صعود به مرحله یک شانزدهم ، منجر به افت امتیاز تیم ملی در رده بندی فیفا شد.

بر اساس این گزارش، تیم های ملی فوتبال ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در شرایطی که موفق شدند از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنند و به جمع 16 تیم برتر جشنواره قطر راه پیدا کنند، جهش بزرگی را در نتایج خود مشاهده کردند. . از آسیا تنها قطر، ایران و عربستان راهی مرحله یک هشتم نهایی نشدند.

اکنون تیم ملی فوتبال ژاپن با جهش 4 پله ای به رده بیستم رنکینگ فیفا رسید و ایران را 4 پله سقوط کرد تا تیم ملی ضمن از دست دادن رتبه 20 جهان، مقام اول قاره آسیا را نیز تسلیم دانشجویان کند هاجیمه موریاسو کند. .

همچنین تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برزیل شکست خورد، با 3 پله صعود در رده بندی فیفا در رده 25 قرار گرفت و با ایستادن در رده 25، نزدیک ترین رقیب ایران برای دومین تیم قاره کهن و پایین تر از پولینگ شد. یاک های ایرانی از تاج و تخت آسیا


7529fb75 01c2 4d44 80e9 bf5cb31a37ff خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید