تیم ملی فوتبال و ناامیدی از دومین دیدار تدارکاتی در دوحه / ایران


ساعت: 08:11
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844082

رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران در راستای آمادگی برای جام جهانی 2022 توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد پاینده در گفت و گوی تلویزیونی درباره شرایط آماده سازی تیم ملی فوتبال گفت: اردوی آماده سازی شرایط خوبی دارد و کیفیت و شرایط زمین خوب است و فاصله کمی با محل اسکان دارد. این دیدار با هماهنگی الجزایر 21 خرداد ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می شود. سرمربی الجزایری گفت که بازی با ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با این حال نباید به دومین دیدار تدارکاتی امیدوار باشیم چون شرایط سخت است.

پاینده درباره لغو بازی با عمان گفت: ما باید 4 ژوئن در دوحه به مصاف نیوزلند می رفتیم و اسکوچیچ گفت این تیم رقیب خوبی برای تیم ملی نیست و بهتر است سه بازی مقابل کانادا داشته باشیم. ، اکوادور و دیگر تیم ونکوور: «به همین دلیل پیشنهاد بازی با نیوزلند در 10 ژوئن را نپذیرفتیم.

وی ادامه داد: نیوزلند از عمان دعوت کرد تا در آن تاریخ به دوحه بیاید و از طرف ما بازی کند و برانکو ایوانکوویچ (سرمربی تیم ملی عمان) این پیشنهاد را پذیرفت. به برانکو پیشنهاد دادیم تا 18 خرداد مقابل عمان بازی کند و آنها هم 19 خرداد مقابل نیوزلند بازی کردند. عمان روز بعد به مصاف نپال رفت و دو بازیکنش مصدوم شدند.

پاینده افزود: برانکو گفت بازی با تیم ملی برای من افتخار است اما او معلول بود و به گفته خودش بازی با تیم ملی ایران که بسیار قوی است، بازی پر تنش و سختی برای بازیکنانش خواهد بود. . بازی کردند. برانکو گفت ایران قوی ترین تیم آسیاست و به همین دلیل این دیدار برای عمان سخت است.

وی افزود: پخش بازی با الجزایر در حال انجام است اما با توجه به محدودیت های فدراسیون قطر این دیدار بدون تماشاگر برگزار می شود. علی گلی زاده به طور جزئی و صالح حردانی مصدوم شدند. ویزای ابوالفضل جلالی صادر می شود و فردا به سربازی می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید