تیم ملی لیگ برتر 2 روز در هفته در اختیار کی روش است


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898708

یکی از مسئولان کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با توجه به اینکه لژیونرها تنها یک هفته مانده به جام جهانی به تیم ملی می پیوندند، اردوهای طولانی مدت و بین لیگی عملی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران در خصوص برنامه لیگ برتر تا جام جهانی 2022 گفت: طبق برنامه قبلی که سرمربی سابق تیم ملی در اختیار ما قرار داده بود، برنامه مسابقات لیگ برتر تا جام جهانی 2022 یک هفته از 15 هفته قبل از برگزاری جام جهانی کانیم از دست رفت. در این صورت باید بعد از 14 هفته بازی به مسابقات قهرمانی جهان می رفتیم و بعد از آن مسابقات باید هفته پانزدهم بازی می کردیم تا تیم ها برای نیم فصل و تعطیلات زمستانی به میدان بروند، این برای باشگاه ها باخت بسیار سختی است.

وی در ادامه گفت: در جلسه ای که با کارلوس کی روش و کادرفنی جدید داشتیم، بحث شد که با توجه به اینکه لژیونرها تنها یک هفته مانده به جام جهانی به تیم ملی ملحق می شوند، اردوهای طولانی مدت و اردوهای بین لیگی انجام شود. عملی نیستند برنامه های متعددی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت توافق شد که به جز هفته هفتم که در روزهای نهم و دهم برگزار می شود، هفته 8 تا 11 در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود و بازیکنان تیم ملی به انتخاب سرمربی تیم ملی انتخاب شوند. تیم، 2 روز بعد بعد از بازی تیمشان در اردوی تیم ملی باید برنامه ریکاوری و افزایش قدرت بدنی خود را با کادرفنی انجام دهند و 3 روز باقیمانده به تمرینات باشگاهی خود بپیوندند.

مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان گفت: مقرر شد کادرفنی و مدیریت تیم ملی با سرمربیان لیگ برتری مذاکره کنند تا بازیکنان در اختیار بازیکنان قرار بگیرند. سرمربی تیم ملی برای 2 روزی که بازیکنان قصد ریکاوری در باشگاه را دارند.” از اردوی امارات اطلاعی ندارم و اگر اردوی امارات برگزار شود یا برنامه دیگری در نظر گرفته شود، لیگ تعطیل می شود و آن ادامه پس از جام جهانی پیگیری خواهد شد.

ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید