تیم های بسیج بهداشت و درمان به منطقه زاغه نشین گلسفید خرم آباد اعزام شدند


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900577

ملک آرا گفت: 2 تیم جهادی پزشکی از بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم گلسفید خرم آباد اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با تلاش سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و کانون های جامعه پزشکی بیمارستان شهدای عشایر، دو تیم جهادی بهداشت و درمان شهید رحمونون خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می کنند. خدمات در منطقه محروم قل سفید به مسجد بقیه الله خرم آباد اعزام شدند.

وی افزود: در این ماموریت ویزیت و توزیع داروهای رایگان، خدمات مشاوره و مامایی، توزیع ماسک و پایش و کنترل فشار و قند خون ساکنان منطقه انجام شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: بیش از 250 نفر شامل 135 خانوار خدمات درمانی و بهداشتی رایگان دریافت کردند و 500 بسته بهداشتی بین مردم منطقه توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی تری دارند با هماهنگی های لازم با بیمارستان ها به صورت رایگان ارجاع داده می شوند، گفت: در این ارجاع دو بیمار با شکستگی های متعدد ستون فقرات و یک بیمار کلیوی شناسایی شدند که به متخصصان بیمارستان شهدای عشایر و بیمارستان شهدای عشایر ارجاع داده شدند. تمام هزینه ها تقبل شد این امر با کمک مؤمنان خیرین کانون بسیج جامعه پزشکی شهدای عشایر انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید