تیم های بهداشت و درمان بسیج به مناطق فقیرنشین شهری و روستایی لرستان اعزام شدند


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912801

تیم های پزشکی جامعه بسیج به مناطق فقیرنشین شهری و روستایی لرستان اعزام شدند تیم های پزشکی جامعه به مناطق کم برخوردار شهری و روستایی لرستان اعزام شدند. ارسال شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این خصوص سرهنگ مصطفی امیری در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج اکیپ های بهداشت و درمان گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به صورت همزمان در شهرستان های استان توسط کانون های بسیج جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق اقشار ضعیف و نیمه برخوردار شهری و روستایی اعزام شدند.

وی افزود: در این اعزام ها دو تیم درمانی و آموزشی گروه جهادی شهید رحمونون به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و مرکز بهداری بسیج جامعه سلامت به منطقه نیمه برخوردار اعزام شدند. در خرم آباد اسدآبادی ها از شهر خرم آباد اعزام و در مسجد امام جعفر صادق (ع) خدمت می کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: این تیم شامل پزشک عمومی، کارشناس بهداشت، روانشناس، ماما و داروساز بود که با ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات به مردم این منطقه اعزام شدند. .

وی گفت: خدماتی که در این ماموریت ارائه شد شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، تست قند و فشار خون، آموزش بهداشت و درمان رایگان به ساکنان منطقه و آماری بود که در پایان این مدت قابل ارائه بود. در روز خدمات مستقیم برای 150 نفر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید