اعزام 20 تیم بهداشتی و درمانی به مناطق فقیرنشین لرستان


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897641

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های حراست لرستان:

رشیدی ضمن تشریح برنامه های هفته حراست گفت: در این ایام 20 تیم بهداشتی و درمانی به مناطق فقیرنشین لرستان اعزام و برنامه های حفاظت مقدس در 36 مرحله ترومایی استان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سرهنگ پاسدار محسن رشیدی عصر امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال 1401 با شعار «ما مقاوم هستیم» از برنامه های این هفته استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه چهارشنبه سی ام شهریور به نام پیشکسوتان دفاع مقدس نامگذاری شده است، افزود: در این روز برنامه ای با حضور رهبر معظم انقلاب و فرماندهان عالی رتبه در حرم امام زمان(عج) برگزار می شود. خمینی (ره). این ویدئو کنفرانس برای تجلیل از یک میلیون جانباز در سراسر کشور پخش خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس لرستان گفت: با توجه به اینکه امکان حضور تعداد زیادی از جانبازان در مرکز استان وجود ندارد، از تعداد محدودی برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید و در مسجد خرم آباد نیز حضور خواهند داشت.

وی گفت: روز پنجشنبه 31 شهریور ماه که به عنوان مرجع نیروهای مسلح تعیین شده است، رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و رژه موتور سواری در سایر شهرستان های استان برگزار می شود.

رشیدی گفت: روز پنجشنبه گفتگوی ویژه خبری با حضور یکی از فرماندهان ارتش از رسانه ملی پخش می شود و روز جمعه نیز فرماندهان لشکر 84 به عنوان سخنران قبل از خطبه سخنرانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در روز جمعه از خانواده شهدای سلامت در بین نماز تجلیل می شود بنابراین در هر شهری که شهدای سلامت داریم در همان شهر و در نماز جمعه از خانواده آنها تجلیل می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه شنبه دوم مهرماه ساعت 8 صبح مراسم غبارروبی گلزار شهدای استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ساعت 8:30 زنگ مقاومت به صدا در می آید. در مدارس استان نیز به صدا در می آید ساعت 9:30 دقیقه فرماندهان نیروهای مسلح و افسران ادارات با نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار می کنند.

وی یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس را اجرای سرودهای خیابانی در شهرستان های استان در روز شنبه دوم مهرماه دانست و بیان کرد: یکشنبه سوم مهرماه که به نام شهدا نامگذاری شده است. جانبازان و آزادگان و رشادت های سرافرازان، نیروهای مسلح به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) در مراسم عزاداری حضور می یابند، همچنین در این روز جلسه آموزشی تحت عنوان جهاد تباین برگزار می شود.

رشیدی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا در یکشنبه سوم مهر افزود: روز دوشنبه چهارم مهرماه از سربازان نیروهای مسلح در پادگان تجلیل می شود. همچنین در آن روز کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در استان برگزار می شود.

وی گفت: روز سه شنبه پنجمین روز از ماه مهر که به نام وحدت ملی، نگاه خصومت و معیار نامگذاری شده است، با برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مراسم شهادت امام رضا (ع) برگزار می شود. ) برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: در پنجمین روز از ماه مهر از جانبازان، آزادگان و ایثارگران استقبال می شود.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه ششم مهرماه همایش بانوان انقلاب و تجلیل از بانوان دوران دفاع مقدس در مرکز استان برگزار می شود. همچنین در این روز مراسم دفاع مقدس در 36 منطقه آسیب پذیر استان برگزار می شود.

رشیدی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس 20 تیم بهداشتی و درمانی با داروهای رایگان به مناطق محروم لرستان اعزام شدند، گفت: روز پنجشنبه هفتم مهر ماه نیر جلسه صمیمانه ای با مراسم یادبود فرماندهان نیروهای مسلح برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید