85 درصد دانش آموزان کرمانی اولین دوز واکسن را دریافت کردند / ارسال وسایل ورزشی و بهداشتی به مدارس مناطق فقیرنشین

ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779348

معاون تربیت بدنی و سلامت استان کرمان:

میرزا حسینی گفت: حدود 85 درصد دانش آموزان استان با اولین نوبت واکسینه شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماشالا میرزا حسینی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اینکه حدود 85 درصد دانش آموزان استان اولین نوبت واکسن را دریافت کردند، گفت: برخی از دانش آموزان یک ماه پس از اولین نوبت، نوبت دوم واکسن را دریافت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در شهرستان های بردسیر و ارزویه جنوبی نزدیک به 100 درصد دانش آموزان واکسینه شده اند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان برای واکسینه شدن باید به مراکز اجتماعی مراجعه کنند، تصریح کرد: بر اساس آمار مدارس دولتی و غیردولتی تعداد معلمان و مربیان واکسینه شده در استان 53 هزار نفر است.

میرزا حسینی گفت: این موضوع در دسترس ما نبود زیرا برخی از معلمان با توجه به گروه سنی خود واکسن خود را دریافت کردند، برخی دیگر به دلیل بیماری زمینه ای واکسینه نشدند و برخی نیز در حین واکسیناسیون دچار بیماری عروق کرونر قلب شدند و واکسینه نشدند. واکسینه شوید.»؛ اما حدود 95 درصد معلمان ما واکسینه شده اند و انتظار می رود همه معلمان در هفته های آینده واکسینه شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: روز پنجشنبه کاروانی حدود پنج و نیم میلیاردی تجهیزات بهداشتی و ورزشی به مدارس به ویژه مناطق فقیرنشین اعزام می شود. ضدعفونی کننده دست، ضدعفونی کننده سطوح، ضدعفونی کننده و سمپاش خریداری شده برای مدارس این مناطق ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید