57 درصد از جامعه هدف خوزستان 2 دوز واکسن دریافت کردند / هفته گذشته 36 نفر فوت کردند.

ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785321

وی گفت: اکنون 90 درصد جمعیت هدف ما در اهواز یک دوز و 57 درصد دو دوز واکسن دریافت کرده اند. این در حالی است که میانگین پوشش واکسیناسیون در استان 78 درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب؛ دکتر فرهاد ابوال نژادیان روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مجتمع خدمات اجتماعی بیمارستان بقایی اهواز گفت: بیمارستان های خصوصی و غیر دانشگاهی.

وی افزود: بیمارستان بکایی از نظر کیفیت خدمات یکی از بیمارستان های خوب کشور و استان است و از نظر کیفیت هتل ها در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته و زیرساخت های خوبی ایجاد کرده است. ” البته افتتاح این مجتمع خدمات اجتماعی تکمیل کننده مجتمع درمانی شهید بقایی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از مجموعه بهداری رزمی سپاه، سپاه حضرت ولیعصر(عج) و نیروی زمینی سپاه در دوران سخت ولیعهد تشکر می کنم. در طرح شهید سلیمانی، سپاه متحد اصلی ما در اجرای این طرح بود.

وی با اشاره به وضعیت آرام کرونا در کشور و استان افزود: خوشبختانه وضعیت کرونا در استان کاملا تحت کنترل است و وضعیت واکسیناسیون در اهواز و استان خوب است. اکنون 90 درصد از جمعیت هدف ما در اهواز یک دوز و 57 درصد 2 دوز واکسن دریافت کردند، البته میانگین پوشش واکسیناسیون در استان 78 درصد است.

ابوالنژادیان گفت: گستره واکسیناسیون در 10 شهرستان استان به دلیل بافت فرهنگی و قومیتی نسبتا کمتر است به همین دلیل طرح واکسیناسیون موتوری را با کمک سپاه آغاز کردیم. امیدواریم با افزایش پوشش واکسیناسیون، وضعیت بیماری در استان همچنان خوب باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 350 نفر از کرونیان در بیمارستان های خوزستان بستری هستند، افزود: در هفته گذشته مجموع فوتی ها در استان 36 نفر بود در حالی که دو هفته قبل 32 مورد فوتی داشتیم.

به گفته وی، تمام تلاش کادر بهداشت و درمان و سپاه بر این است که هیچ بیماری دچار کمبود تخت و دارو نشود و خوشبختانه در این زمینه شرمنده مردم نشده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: امیدوارم این تلاش ها در استان ادامه داشته باشد و سایر بیمارستان ها به رتبه های اعتباربخشی لازم برسند. بیمارستان بقایی یکی از بهترین و پیشروترین بیمارستان ها در زمینه اعتباربخشی است و برای گرفتن نمره عالی در کنار این مرکز هستیم.

در حال حاضر یک شهر خوزستان نارنجی، 11 شهر زرد و 15 شهر آبی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید