تیم بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان به مرز مهران اعزام شد/زائران بهداشت مواد غذایی را رعایت کنند.


ساعت: 15:55
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895030

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان؛

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تیم بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان صبح امروز برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مشود تگیلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: 22 کارشناس اورژانس با 6 دستگاه آمبولانس مجهز و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای استقرار درون مرزی در استان ایلام و مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود: یک تیم دو نفره مراقبت از بیماری های واگیر به مرز مهران برای استقرار در آن سوی مرز عراق و یک تیم 4 نفره بهداشت محیط به مرز مهران اعزام شدند تا از طریق استان در مرز مهران مستقر شوند. ایلام

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: نهادهای دیگری نیز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی هستند و کمک خواهند کرد، اما شاهد بسیج جامعه پزشکی در کنار کمیته بهداشت و درمان اربعین هستیم و خدمات بهتری را به مردم شاهد خواهیم بود. زائران .

وی تصریح کرد: از سوی دیگر گروه متخصصان کمیته بهداشت و درمان اربعین به مقوله آب شرب و ایمنی غذا در ایام اربعین توجه و نظر کافی خواهند داشت.

تقیلو با تاکید بر اهمیت سلامت و بهداشت برای زائران گفت: زائران باید به دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی به ویژه بهداشت عمومی و فردی و استفاده از ماسک، بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی توجه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید