تیم های عربی 2 بازیکن پرسپولیس را وسوسه کردند. ستاره ها در راه جدایی؟

رضا درویش پس از تصدی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، نه تنها با بدهی های گذشته این تیم به طلبکارانی مانند کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس مواجه شد، بلکه با انتظارات اعضای فصل جاری برای پرداخت بدهی های خود نیز مواجه شد. بازیکنان و مربیان پرسپولیس که از ابتدای فصل انتقاد خاصی نسبت به مشکلات مالی خود نداشتند و در روزهای پایانی مدیریت مجید صدری به حمایت از مجید صدری پرداختند، نشان دادند که درویش به همه آرامش نخواهد داد.

پیکان تیز انتقادات سرخپوشان منجر به ضربه تمرینی این تیم و استعفای فوری یحیی گل محمدی شد تا درویش در اولین هفته های حضورش با چالش بسیار جدی روبرو شود.

بازیکنان پرسپولیس که پیش از این بین 25 تا 28 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند، انتظار دارند پول قابل توجهی از نقل و انتقالات زمستانی دریافت کنند اما هنوز خبری از این واریز به حساب آنها نیست.

شاگردان یحیی گل محمدی که از زمان روی کار آمدن درویش حدود 8 تا 10 درصد درآمد داشته اند، بدون مربی به تمرینات خود ادامه می دهند، اما منتظر هستند تا دراویش به قول خود به یحیی برای پرداخت قبوض عمل کنند.

این در حالی است که دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس با توجه به دریافت پیشنهادات قابل توجه از مسابقات خلیج فارس و عدم دریافت مطالبات خود از سرخپوشان به دنبال راهی برای فسخ یک طرفه قرارداد هستند. این دو بازیکن برای جدایی از پرسپولیس در حال رایزنی هستند اما نمی خواهند با موجی از انتقادات هواداران این تیم مواجه شوند.

پایان اردوی تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات این تیم نیز ممکن است به بلاتکلیفی ادامه حضور هر دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس پایان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید