تیم های ملی تکواندو قهرمانی آسیا روز دوشنبه عازم کره جنوبی می شوند


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877050

اعضای تیم ملی تکواندو ایران از دو دسته کیوروگی و پومسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا فردا دوشنبه 30 خرداد تهران را به مقصد کره جنوبی ترک می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو ایران فردا دوشنبه برای شرکت در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی قاره باستان به شهر چانگچون کره جنوبی سفر می کند. در این دوره از مسابقات 229 تکواندوکار کیوروگی و 157 تکواندوکار پومسی از 34 کشور به رقابت می پردازند.

تیم های ملی ایران فردا دوشنبه در دو گروه به این رقابت ها اعزام می شوند. گروه اول تیم ملی کیوروگی به همراه تعدادی از ملی پوشان پومسه ساعت 16:15 راهی دبی می شوند و پس از توقفی چند ساعته راهی سئول می شوند. گروه دوم ساعت 23:45 از طریق دوحه راهی سئول می شوند.

مهدی حاجی موسایی، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، دانیال بزرگی، امیرمحمد بخشی، علیرضا نادعلیان، مبینا نعمت زاده، ناهید کیانی، نسترن ولی زاده، زهرا شیدایی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خداباو در مسابقات ملی هدبارود. .

محمدحسین یزدانی نماینده دسته تا 80 کیلوگرم کشورمان به دلیل سربازی و مشکلات خروج از کشور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد و جایگزین امیرمحمد بخشی شد. بخشی از دوره قبل از مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان به مدال نقره دست یافت.

سرمربی تیم ملی بانوان برعهده مینو مداخ، مربیان ارشد تیم ملی بانوان ندا زارع و مهروز ساعی و مربیان تیم ملی نیز بیژن مغانلو، مجید افلاکی و مسعود حاجی زواره خواهند بود.

علی نادعلی نجف آبادی، مرتضی زندل، نادر هدمرادی، امیررضا مهربان، علی سهرابی، یاسین زندی، حسین بهشتی، اکبر فروزان، مرجان سلحشوری، مهسا صادقی، مرجان تاجی، سیده مینا هاشمی در جاشمی، همچنین یاسمن. مردان و زنان ایران ملی پوش پوکه هستند.

احمد احلاقی به عنوان سرمربی و سید حسین موسی نیا زارع به عنوان مربی تیم ملی پومسه مردان و در بخش بانوان هدایت تیم ملی را فاطمه اسدپور برعهده دارد و اکرم مهدی پور نیز به عنوان مربی به وی کمک می کند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از جمعه 12 تیرماه تا دوشنبه 5 تیرماه و هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا روز پنجشنبه 11 تیرماه به میزبانی کره جنوبی در شهر چانگچون برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید