تکواندو قهرمانی آسیا ترکیب تیم ملی کره جنوبی مشخص شد


ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837733

در پایان ششمین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با حضور عسگر رحیمی، فیضله نفجم، هادی افشار، یوسف کرمی به عنوان اعضای کمیته فنی، بیژن موگونلو، مجید افلاکی زا و مسعود ههوا اعضای کادر فنی تیم ملی مردان، علی تاجیک رئیس سازمان تیم ملی، مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون به ریاست هادی ساعی.

مسعود لشگری، دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو درباره تصمیمات این جلسه گفت: با توجه به نتایج مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی که در اسفند ماه سال 1400 در تهران برگزار شد، در سال 2023 محاسبه می شود. در پی تعویق بازی های آسیایی و یونیورسیاد دانشجویان.

وی افزود: بر اساس قانون اتحادیه تکواندو آسیا، هر کشور حق دارد 6 تکواندوکار را از 8 وزن قانونی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کند. از این رو مقرر شد 2 وزن منهای 54 و 87- کیلوگرم را از دستور کار خارج کنیم و وزنه های خود را به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ادامه داد: پس از بحث و تبادل نظر اعضای کمیسیون، در نهایت مهدی حاج موسایی در وزن 58- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، دانیال بزرگ در وزن 68- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم به پایان رسید. کیلوگرم محمدحسین سوارکاران وزن 80- کیلوگرم و علیرضا نادعلیان وزن 87+ کیلوگرم در قالب تیم ملی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

لشگری در پایان سخنان خود گفت: کره جنوبی پس از مسابقات قهرمانی آسیا میزبان یک تورنمنت بین المللی خواهد بود که در آن علی نجفی، متین رضایی و برنده نبرد سیاوش بیات و امیرحسین محمد هانلو به همراه تیم ملی به کره می روند. تیم ملی.” به جنوب اعزام شود.
بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا از 24 تا 27 ژوئن (3 تا 6 تیرماه) به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید