ثبت نام پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد + جزئیات

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد + جزئیات

روز جدید : افراد نهایی در مقطع کارشناسی 1400 (کارشناسی ارشد قطع شده) می توانند برای ثبت نام در مجله پذیرش خود در تاریخ 1 نوامبر سال جاری به دانشگاه مراجعه کنند.

متقاضیانی که در یکی از دانشگاه ها و م institutionsسسات آموزش عالی پذیرفته شده اند و در رتبه های دانشگاه اسلامی آزاد پذیرفته شده اند ، باید توجه داشته باشند که می توانند فقط در یکی از محل های پذیرش ثبت نام کنند ، به عبارت دیگر ، حق ثبت نام و در هر دو مکان در غیر این صورت ، طبق قوانین با آنها رفتار می شود.

پذیرفته شدگان در آزمون فوق می توانند جهت اطلاع از تاریخ ، نحوه و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از اول نوامبر این ماه ، با پرتال اطلاعاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در محل پذیرش تماس بگیرند.

در صورت عدم افشای برنامه ثبت نام توسط دانشگاه ها و موسسات ، دانشجویان پذیرفته شده باید از 25 و 25 آبان ماه جهت ثبت نام با پرتال اطلاعاتی دانشگاه محل پذیرش تماس بگیرند.

کلیه متقاضیان باید در مدت زمان مشخص شده در پورتال اطلاعات پذیرش دانشگاه برای ثبت نام اقدام کنند. در صورت عدم اقدام به موقع برای ثبت نام ، امتناع از ادامه تحصیل تلقی می شود.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی 11 حوزه امتحانی بعدی و تعدادی از رشته محل های مرتبط با دانشگاه ها (با شرایط ویژه) متعاقباً با هماهنگی مراجع ذیربط به نحو مقتضی استخراج و اعلام خواهد شد.

همچنین داوطلبان دانشگاه انتظامی امین به دلیل عدم اعلام نتایج مصاحبه رشته های مربوطه از دانشگاه نیروی انتظامی امین، در هیچ یک از رشته های این دوره نتیجه را اعلام نکردند. دانشگاه و اسامی پذیرفته شدگان متعاقبا اعلام می شود.

ثبت نام منحصراً در تاریخهای اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل در این اطلاعیه انجام می شود.

در هر مرحله از ثبت نام یا در طول آموزش ، اگر ثابت شود که متقاضی حقایق را پنهان کرده و اطلاعات نادرست ارائه کرده است و شرایط را رعایت نمی کند ، پذیرش وی لغو می شود و مطابق آن از ادامه تحصیل محروم می شود. با مقررات

با توجه به اینکه دستورالعمل های ثبت نام ارسال شده به تمام دانشگاه ها و موسسات پذیرش دانشجو در آزمون ورودی کارشناسی ارشد قطع شده در سال 1400 ، بیان شده است که کسانی که نمره متوسط ​​ناسازگاری دارند (میانگین نمره در مقطع تحصیلی آنها کمتر از میانگین نمره نشان داده شده است) در اطلاعات ارائه شده متقاضیان به این سازمان) فقط ثبت نام موقت و مشروط الزامی است، لذا لازم است این دسته از متقاضیان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را جهت ثبت نام موقت برای خود ارائه دهند. بیایید و مدارک لازم را بررسی کنید.

متقاضیانی که معدل را رعایت نمی کنند باید وضعیت نهایی خود را تا پایان ماه دسامبر از دانشگاه در محل پذیرش دنبال کنند و از مراجعه یا پیگیری این سازمان به شدت خودداری کنند. در صورت لزوم ، در صورت داشتن هر گونه س questionsال در این زمینه ، می توانند از طریق روش های اعلام شده در پایان این اطلاعیه با این سازمان تماس بگیرند.

متقاضیانی که کد پذیرش آنها محل پذیرش نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 است ، باید حداکثر تا 30 آبان برای دریافت مدرک کارشناسی اقدام کنند. ضمناً پذیرفته شدگانی که کد پذیرش آنها محل قبولی نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (بهمن) می باشد حداکثر تا 20 بهمن می توانند نسبت به ارائه مدرک کارشناسی اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید