جانشین فرهاد مجیدی از ایتالیا می آید؟ خرید رویای آبی

جانشین فرهاد مجیدی از ایتالیا می آید؟  خرید رویای آبی

گابریل پین سرمربی ایتالیایی استقلال که در بهار سال 1400 و در پایان فصل بیستم لیگ برتر به درخواست فرهاد مجیدی پس از مشکلاتی که برای حضورش در کشورمان داشت به کادر فنی استقلال اضافه شد. (با توجه به مقررات وزارت ورزش) ماه 1400 به ایران می آید و با تیم استقلال شروع به کار می کند.

این بازیکن 59 ساله ایتالیایی در ویتوریو ونتو ایتالیا به دنیا آمده و سابقه بازی در تیم های یوونتوس، پارما، یوونتوس، لاتزیو، پارما و پیاچنزا و همچنین مربیگری پارما و فیورنتینا را در کارنامه دارد. گالاتاسرای، النصر، امارات، والنسیا و جنوا عقب هستند. اما مهمترین بخش مربیگری گابریل پین در سال های اخیر حضور 4 ساله (14-2015) او در تیم ملی ایتالیا بوده است. سالی که ایتالیا در سال 2012 به فینال جام ملت های اروپا رسید و در نهایت مقابل اسپانیا دوم شد. بسیاری از کارشناسان فوتبال موفقیت ایتالیا در این مسابقات را مدیون حضور این مربی در کادر فنی تیم ملی ایتالیا می دانند. او همچنین در سال 2013 با چزاره پراندلی به فینال جام کنفدراسیون ها رسید و دوم شد. البته گابریل پین در جام جهانی 2014 نیز به همراه تیم ملی ایتالیا حضور داشت، اما تیم لاجوردی ایتالیا در این رقابت ها (در برزیل) رکورد قابل توجهی از خود به جای نگذاشت.

در هفته ها و ماه های اخیر بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال بیشتر موفقیت های استقلال در فصل گذشته را مدیون حضور این مربی در کنار فرهاد مجیدی می دانند. فراموش نکنیم که گابریل پین در اواخر ماه می در مصاحبه ای با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت به صراحت وظایف خود را در استقلال بیان کرد: فرهاد مجیدی از من خواست که قبل از بازی با بازیکنان صحبت کنم و در رختکن بین تیم های استقلال. دو نیمه.” .

همه این مشکلات و اطلاعات دقیق کادر مدیریتی باشگاه استقلال از این شرایط کادر فنی باعث شد تا مدیرعامل استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی نظر مثبت گابریل پین را برای ادامه همکاری با سرمربی استقلال جلب کند. باشگاه و او را متقاعد کرد که مستقل بماند.

با این حال اخبار دریافتی از باشگاه استقلال نشان می دهد که گابریله پین ​​که به تازگی به همراه خانواده اش به کشورش بازگشته است، نگران ادامه حضور در باشگاه استقلال نیست و از نظر مالی اطمینان دارد که مشکلی برای تمدید قراردادش با استقلالی ها نخواهد داشت.

هیچ هزینه ای ندارد. در 48 ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر مربیگری گابریله پین ​​در باشگاه استقلال شنیده می شود اما ظاهرا این مرد علاقه چندانی به نفر اول بودن ندارد.

نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که رابطه خوب مصطفی آجورلو با گابریله پین ​​باعث شد تا مدیرعامل استقلال از وی بخواهد در صورت امکان نظر خود را در صورت وجود مربی خوب برای هدایت استقلال و جایگزینی او به باشگاه استقلال ارائه کند.فرهاد مجیدی.

برخی گمانه زنی ها در این زمینه حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد که سرمربی بعدی استقلال با توصیه گابریله پین ​​و ایتالیایی روی نیمکت استقلال بنشیند. شناخت کاج برای بازیکنان استقلال به مربی خارجی بعدی این امکان را می دهد که برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت این تیم به روند جذب سرعت ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید