جایزه سپتیمیوس بهترین بازیگر مرد آسیا به حمید فرهونژاد تعلق گرفت


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855437

حمید فرهونژاد بازیگر فیلم «سرگرد» احسان عبدی پور در مراسم اهدای جایزه «سپتیمیوس» در آمستردام جایزه بهترین بازیگر مرد آسیا را دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جایزه سپتیمیوس به بهترین های چهار قاره آمریکا، اروپا، آفریقا و آسیا جوایزی اهدا کرد و حمید فرهونژاد برای بازی در فیلم سرگرد به کارگردانی احسان عبدی پور جایزه بهترین بازیگر مرد آسیا را از آن خود کرد.

مراسم جایزه سپتیمیوس که در 6 و 7 ژوئن 2022 در آمستردام هلند برگزار می شود، رویدادی سالانه است که در آمستردام هلند برگزار می شود.

این رویداد که قبلا به عنوان جشنواره بین المللی فیلم افق های نو شناخته می شد، با هدف کشف و حمایت از هنرمندان و کارگردانان مستقل در سراسر جهان که در زمینه های فیلم، مستند، انیمیشن، فیلمنامه نویسی و فیلم و سریال فعالیت می کنند، برگزار می شود. استعدادهای باورنکردنی تلویزیون را کشف کنید و از طریق جوایز و سایر حمایت های مادی و معنوی، افق جدیدی را در زمینه محتوای جهانی بگشایید. شرکت کنندگان در این مراسم معمولاً برندگان جوایز اسکار، گرمی و تونی هستند و امسال در این مراسم کریستوفر همپتون و کوین ویلموت، فیلمنامه نویسان مشهور جهان حضور داشتند.

سرگرد محصول بنیاد سینمایی فارابی به نویسندگی و کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی حمید فرهونژاد در سال 1399 است.

داستان این فیلم درباره ورود یک سگ ردیاب آلمانی به اسکله گمرک است که به هیچ وجه قابل مذاکره و معامله نیست و همین امر نظم شهر را به هم می زند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید