جدایی این ستاره از پرسپولیس قطعی است هر چند که قرارداد دارد

جدایی این ستاره از پرسپولیس قطعی است هر چند که قرارداد دارد

لئوناردو پریرا مهاجم برزیلی 31 ساله پرسپولیس در نیم فصل اخیر لیگ برتر به این تیم پیوست و به مدت یک سال و نیم (تا تیر 1403) با پرسپولیس قرارداد بست اما حضور پریرا در جمع یحیی شاگردان گل محمدی آنچنان که باید و شاید برای پرسپولیس مفید نبودند و همین باعث شد هواداران این تیم از خرید پریرا انتقاد کنند.

در واقع پریرا در مجموع بازی هایی که با پرسپولیس داشت تنها در 8 بازی برای این تیم به میدان رفت و تنها یک بار توانست دروازه حریف پرسپولیس را باز کند که آمار ضعیفی برای این بازیکن محسوب می شود. مهاجم برزیلی موفق شد در جریان برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گل سوم تیمش را به ثمر برساند. اگرچه پریرا برای فصل آینده نیز با پرسپولیس قرارداد دارد، اما شنیده شد این بازیکن فصل آینده جایی در پرسپولیس ندارد و پس از پایان کار پرسپولیس در جام حذفی، پریرا از این تیم جدا خواهد شد.

قرارداد این بازیکن برزیلی با پرسپولیس بالاست و باشگاه باید برای حفظ این بازیکن در فصل آینده هزینه زیادی بپردازد. با توجه به کیفیتی که پریرا در آن بازی هایی که برای پرسپولیس انجام داده است، خود پرسپولیسی ها از ماندن این بازیکن راضی نیستند و پریرا مشکلی برای جدایی نخواهد داشت. حتی شنیدیم این بازیکن به دوستانش در ایران گفته به زودی از پرسپولیس جدا می شود.

شاید برای خیلی ها این سوال پیش بیاید که طبق قراردادی که پریرا با پرسپولیس بسته است، امکان شکایت و تشکیل پرونده جدید برای این باشگاه در فیفا وجود دارد. ظاهراً در قرارداد پریرا با باشگاه پرسپولیس بندی وجود دارد که دو طرف باید برای ادامه همکاری به توافق برسند و در صورت اختلاف نظر طرفین می توانند بدون مشکل قرارداد را فسخ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید