جدایی این ستاره پرسپولیس در پایان فصل قطعی شده است؟

جدایی این ستاره پرسپولیس در پایان فصل قطعی شده است؟

پس از جدایی لوکادیا از ایران که شوک عجیبی به پرسپولیسی ها وارد کرد، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تیمش را بدون مهاجم متخصص برای چند مسابقه بفرستد. حرکت بدی نبود و پرسپولیس با این فرمول توانست در چند بازی پیروز شود. خروج از لوکادیا باعث شد پدیده ای مثل عمری شکوفا شود و به تیم اصلی پرسپولیس برسد و بدرخشد. با این حال کمبود مهاجم در ترکیب پرسپولیس باعث شد تا گل محمدی در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال لئاندرو پریرا باشد و مهاجم بلند قامت برزیلی لیگ ژاپن را به خدمت بگیرد.

پریرا در چند بازی به صورت ثابت برای پرسپولیس بازی کرد اما درخشش نداشت. یحیی در سایر دیدارها از او به عنوان نیمکت نشین استفاده کرد و در بازی با ملوان بالاخره پای این بازیکن برای گلزنی باز شد و دقایقی پس از ورود به زمین موفق به گلزنی شد. این مهاجم برزیلی در چند بازی اخیر تیمش به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و موقعیت های خوب گلزنی زیادی را از بین برد تا مشخص شود گل او به ملوان یک اتفاق بوده و این بازیکن مهاجمی که بازیکنان پرسپولیس انتظار داشتند نبود.

قرار بود پریرا جای لوکادیا را بگیرد و جای خالی این مهاجم گلزن را پر کند اما این اتفاق نیفتاد و پریرا نتوانست برای قرمزپوشان مفید باشد. این بازیکن برزیلی با قراردادی یک سال و نیم راهی پرسپولیس شد و مبلغ قرارداد بالایی دارد. پریرا همیشه با لوکادیا مقایسه می شود که تا چند هفته پیش بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بود و در بازی هایی که برای پرسپولیس انجام داد عملکرد فوق العاده ای داشت. با این حال پریرا مهاجم مورد انتظار پرسپولیس نبود.

این بازیکن اگرچه در دیدار مقابل پیکان یک گل به ملان زد و موفق به گرفتن پنالتی شد اما نتوانست به پرسپولیس کمک کند و در بازی های زیادی مورد انتقاد قرار گرفت. دو روایت از مبلغ قرارداد یک سال و نیم پریرا با پرسپولیس حکایت دارد. برخی می گویند قرارداد او یک میلیون و سیصد هزار دلار است و برخی می گویند قرارداد این بازیکن با پرسپولیس یک میلیون و صد هزار دلار است. خیلی ها نگران این هستند که اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد با پریرا قطع همکاری کند، باید کل مبلغ یک سال آینده را به این بازیکن بپردازد. اما اقدامات بعدی نشان می دهد که این موضوع صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس مشکلی برای فسخ قرارداد با این بازیکن ندارد.

ظاهراً در قرارداد سال آینده پریرا با پرسپولیس آمده است که در صورت توافق باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم، قرارداد این مهاجم برزیلی به صورت خودکار تمدید و برای یک سال دوم اعتبار خواهد داشت. در غیر این صورت بازیکنان پرسپولیس می توانند همکاری خود را با این بازیکن قطع کنند و نیازی به پرداخت غرامت نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید