جدایی ستاره یحیی از پرسپولیس قطعی است؟

جدایی ستاره یحیی از پرسپولیس قطعی است؟

مرتضی پورعلیگنجی مدافع تیم پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: به هر حال آنها سال گذشته شانس زیادی برای قهرمانی داشتند اما یک سری تصادف و مصدومیت اتفاق افتاد. خیلی خوب است که پرسپولیس 2 مربی خوب بدنساز دارد که امسال خیلی به ما کمک کردند، سال های قبل مصدومیت و کارت قرمز بود و پرسپولیس قهرمان شد. ما امسال سخت کار کرده ایم و در این فصل 18 هفته در صدر جدول بوده ایم و نشان داده ایم که شایسته بالا بودن هستیم. هر تیمی در طول فصل فراز و نشیب های خود را دارد و ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم.

او درباره درخشش مدافعان پرسپولیس گفت: نمی خواستم در این مورد صحبت کنم، به نظرم تیمی از مهاجم تا دروازه همه دفاع و همه حمله. در حمله دفاع بازی می کردیم و در دفاع همه با هم حرکت می کردیم و از هم دفاع می کردیم. ما در هر چهار پست بازیکنان باکیفیتی داشتیم، اما بازی هایی داشتیم که گلسیانی، مرتضی، علی نعمتی و فرادگی نبودند و دیگران بودند. فکر می کنم می توانستیم کمتر گل بزنیم اما خدا را شکر با این عملکرد به قهرمانی رسیدیم.

پور علیگنجی درباره سرنوشت فصل آینده خود گفت: اگر بخواهم شفاف سازی کنم بعد از جام جهانی قطر و دبی تیم های انتهای جدول بودند. اما حقیقت این است که این بی احترامی به من و پرسپولیس بود. شرایط به گونه ای بود که همه بازیکنان برای رفتن به آن راه باید حضور داشتند. من قرارداد دارم و می مانم. ما دو بازی بسیار مهم داریم و تمام تمرکز من و بچه ها این است که این دو بازی را ببریم و قهرمان شویم.

و افزود: بعد از آن قرارداد دارم و می مانم و اگر اتفاق دیگری بیفتد امیدوارم حالشان خوب باشد. بنده بندي در قرارداد دارم، 250 هزار دلار است و در صورت پرداخت آزاد مي شوم، اما اميدوارم همه شرايط درست شود و فصل آينده تيم قدرتمندي داشته باشيم و هواداران را در كنار هم خوشحال كنيم.

دیدگاهتان را بنویسید