جدایی مجیدی و پین از استقلال، 3 روز بعد از تعطیلات قهرمانی/ فرهاد در راه امارات، نکونام در راه تهران؟!


ساعت: 16:53
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843384

سرمربی استقلال در فضای مجازی از جدایی رسمی خود از این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ فرهاد مجیدی سرمربی جوان و موفق تیم فوتبال پایتخت که پس از 9 سال توانست استقلال را به قهرمانی لیگ برتر برساند، درخواست جدایی از این باشگاه را داده است.

مجیدی تنها سه روز پس از جشن قهرمانی آبی ها در ورزشگاه آزادی و پس از گمانه زنی ها، پیشنهاد جدید خود را از امارات رسما ارائه کرد و با هواداران استقلال خداحافظی کرد.

اسطوره محبوب آبی ها نوشت: در دوران جدایی چیزی که من را به آینده استقلال از قهرمانی و رکورد طلایی امیدوارتر می کند، ساختن تیمی است که همیشه آرزوی ساختنش را داشتم. من آن را به هواداران تقدیم می کنم.

سرمربی آبی ها نوشت: در میان ابتذال ها، حماقت ها و بداخلاقی هایی که به عنوان استقلال جواب آنها را نمی دانستم، کارم را با اعتماد پدرانه مدیرعامل محترم و حمایت هواداران عزیزم آغاز کردم و حالا که می خواهم تیم محبوبم را ترک کن، خوشحالم. ما با هم اعتماد و امید ایجاد کرده ایم. یادم می‌آید زمانی که در استقلال شروع کردم، می‌گفتند مجیدی در استقلال می‌سوزد، اما با هم توانستیم امید، جام، بشقاب‌ها و از همه مهم‌تر شخصیت استقلال را دوباره به دست آوریم.»

وی همچنین نوشت: از کاپیتان گرفته تا جوان ترین بازیکن استقلال با جان و دل برای این پیراهن بازی کردند. پیام ارادت و احترام من به تک تک شاگردانم است که می دانند فرزندانشان چه باشگاه بزرگی هستند و وظایف خود را می دانند.»

وی ادامه داد: من هم مثل همه شما به قهرمانی پرافتخار و شکست ناپذیر این تیم با شخصیت افتخار می کنم. افتخاری که زاییده هنر شاگردانم است که شخصیت های اصلی آن هستند. باعث افتخار است که با مدیریت حرفه ای و تعامل عوامل مختلف این باشگاه بزرگ، آقای آجورلو تیمی را در اطراف استقلال ایجاد کرد و وضعیت اقتصادی باشگاه را بهبود بخشید که واقعا امیدوارکننده بود. این یک تجربه جدید برای یک مربی ایرانی در امارات است و از این منظر شغل جدیدی پیدا کردم و نامه استعفای خود را به رهبری تقدیم کردم. از باشگاه می خواهم که در تلاش های آینده ام از من حمایت کند.”

مجیدی در پایان نوشت: برای شما روزهای خوب و پر امیدی برای استقلال آرزو می کنم و همین که شما را برای لحظه موفقیت اخیر استقلال خوشحال می بینم، این بزرگترین دستاورد و پاداش برای من است. خداحافظی بخشی از چالش کار ماست که هنوز هم در شغل جدیدم با شما همدردی می کنم. “خودتان بدانید گوشه دلتان اگر جایی داشته باشم، بزرگترین مقامی است که تا به حال در زندگی ورزشی ام به دست آورده ام و من شک نکنید روزی می رسد که با تجربه و پختگی بیشتر استقلال را به قهرمانی آسیا برسانم.

فرهاد مجیدی فرزند باشگاه استقلال

به گزارش دانا؛ گابریل پین مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نیز در صفحه اینستاگرام خود با تشکر از هواداران رسما جدایی خود را اعلام کرد.

با توجه به علاقه جواد نکونام برای حضور در استقلال و احتمال ادامه فعالیت مصطفی آجورلو، این مربی به عنوان جایگزین اصلی فرهاد مجیدی معرفی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید