جدول لیگ برتر پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال

جدول لیگ برتر پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز شد.

پرسپولیس در حساس ترین دیدار امروز استقلال را در دربی 100 پایتخت یک بر صفر شکست داد و با 57 امتیاز موقت به صدر جدول رده بندی صعود کرد. فارغ التحصیلان ریکاردو ساپینتو اولین شکست خود را در 12 بازی متحمل شدند و در مسیر قهرمانی با شکست بزرگی مواجه شدند و با 55 امتیاز به رتبه سوم سقوط کردند.

تراکتورسازی در ادامه روزهای خوب خود با پاکو حامز اسپانیایی در ورزشگاه یادگار امام تبریز با یک گل از خط دروازه گذشت تا با 46 امتیاز به رده چهارم صعود کند. پیکان در خارج از خانه نیز 27 امتیاز کاهش یافت و در رده یازدهم باقی ماند.

گل گهر پس از جدایی امیر قلانوی در سه بازی تنها یک بار پیروز شد و در چهارمین بازی با هدایت سعید الهاوی گل گهر مقابل هوادر به تساوی یک بر یک دست یافت و در نهایت با 45 امتیاز یک پله از رتبه چهارم سقوط کرد. هوادار پس از شکست سنگین 6-1 مقابل استقلال موفق شد از تیمی در بالای جدول امتیاز بگیرد و با 30 امتیاز در رده دهم باقی بماند.

در آخرین بازی امروز صنعت نفت که زیر نظر عبدالله ویسی کاملا متحول شده و به بقای لیگ امیدوار است، با نتیجه جالب 4 بر صفر نساجی را شکست داد و دومین برد خود را با این مربی کسب کرد. با این نتیجه نساجی 20 امتیازی شد تا این تیم با یک بازی در رده پانزدهم قرار گیرد و فاصله خود را با تیم مس کرمان چهاردهم به یک امتیاز کاهش دهد. نساجی نیز در ادامه روند شکست ناپذیری خود در نیم فصل دوم، اولین شکست خود را مقابل کارلوس انرجوس از اسپانیا با 25 امتیاز متحمل شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید