جذابیت ستاره های آبی از سرمربی سرخپوشان

جذابیت ستاره های آبی از سرمربی سرخپوشان

لیورپول فردا شب در لیگ برتر به مصاف لسترسیتی می رود که حریف برخلاف سال های اخیر شرایط خوبی ندارد و در رده دهم جدول قرار دارد. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و گفت بهتر است در شب سال نو میلادی تغییراتی در برنامه شلوغ لیگ برتر در سال های آینده ایجاد شود.

لسترسیتی وضعیت خوبی ندارد و مصدومان زیادی دارد. وقتی سیتی چهار بار دروازه لستر را باز کرد، به تمرین رفتیم و بعد به من گفتند بازی 4-3 بوده است. لستر تیم خوبی است و برندان راجرز.» عملکرد استثنایی بود.

مشغله های لیگ برتر؟ اینطور نیست و البته هر سال این را می گویم. بازی 26 و 28 دسامبر درست نیست و فکر می کنم می توانیم راه حل جدیدی پیدا کنیم و سخت نیست. این قسمت از سال همیشه سخت است و فقط می توانم این را بگویم. مشکلی نیست، این برنامه ای است که ما به آن عادت کرده ایم. ما برای یک فصل طولانی آماده می شویم و بخشی از آن را در دسامبر و ژانویه انجام خواهیم داد.

قانونی برای تغییر پنج بازیکن؟ بله، من موافق این قانون هستم و اینجا باید رقابت را کنار بگذاریم. البته منچسترسیتی تعویض های بهتری نسبت به ساوتهمپتون دارد و ما هم موقعیت های بهتری نسبت به برنلی داریم. مشکل اینجاست که شدت رقابت برای بازیکنان درجه یک در انگلیس بسیار زیاد است.

پیروزی هفته گذشته در جام حذفی مقابل لستر؟ بازیکنان لیورپول امشب عملکرد فوق العاده ای داشتند و جو ورزشگاه هم خوب بود. وقتی برای نیمه دوم وارد زمین شدیم، این احساس را داشتم که بازیکنان می‌خواهند برگردند و این را دوست داشتم.»

دیدگاهتان را بنویسید