هشدار جدی سرمربی سابق سرخپوشان

هشدار جدی سرمربی سابق سرخپوشان

محمدرضا مهاجری یکی از مربیان شاغل در لیگ بیست و یکم بود که حضور کوتاهی در شهرخودرو خراسان داشت. پس از یک هفته حضور در تیم فوتبال شهرخودرو و هدایت این تیم مقابل آلومینیوم اراک از سمت خود استعفا داد و اکبر میثاقیان جایگزین او شد.

مهاجری که در حال استراحت است و فوتبال بازی نمی کند، این روزها در مشهد در حال انجام مسابقات مختلف است. گفت و گو با وی در ادامه می آید:

من دخالت در مسائل فنی را تایید می کنم

در ابتدای فصل مشکلات زیادی در مسیر پدیده یا شهر ماشین ها وجود داشت که من از آن مطلع بودم، اما وقتی آمدم دو دعوا داشتم. مهم این است که با تمام توان به بحث فنی بیاییم و از پتانسیل فنی فوتبال خراسان استفاده کنیم. اما هرچه جلوتر رفتیم دیدیم که این ماجرا کمتر فهمیده می شود و در مسائل فنی مداخلاتی صورت می گیرد. با تمام این اوصاف در هفته اول با 12 بازیکن در پست های غیرتخصصی یک تساوی ارزشمند به دست آوردیم.

همه ما می دانستیم چه زمانی نمی توان قراردادها را ثبت کرد

قرارداد بچه ها بسته شد و همه می دانستیم با شکایت کوزین پنجره کی بسته می شود اما باز هم هیچکس برای ثبت قراردادها کاری نکرد. این اتفاق باعث ایجاد یک سری اختلافات شد و جلساتی با هیات مدیره داشتیم که در نهایت منجر به جدایی شد. این اختلافات را مسئولان بلندپایه استان دیدند اما اگر می توانستند کاری نکردند، اگر برایشان مهم بود، مثل سال های گذشته که این مسئولیت را بر عهده گرفتند، امسال هم مدیران این تیم به آنها اجازه نمی دادند. آنچه آنها می خواهند

فوتبال مشهد قربانی شده است

باید چشمانمان را روی واقعیت های فوتبال ببندیم تا تصور کنیم نماینده مشهد در لیگ برتر بماند. البته با پیروزی فجر شهید سپاسی شرایط کمی بهتر شده اما واقعیت این است که دور سخت مسابقات به پایان رسیده و این سوال بقای این تیم را دچار تردید می کند. باید بپذیریم که فوتبال استان تحقیر شد و متأسفانه به کسی ضربه نزد. این تیم ضربه خورد. از رهبری گرفته تا قوه قضائیه و از بحث های ساختاری و عدم مدیریت پایدار، اگر خدای ناکرده در دسته اول قرار بگیرد، بازگشتش بسیار سخت می شود و مشهد به زودی نماینده ای در لیگ برتر نخواهد داشت. فوتبال مشهد واقعا قربانی بی کفایتی مدیران شده و مشهدی ها مظلوم واقع شده اند.

فدراسیون با دولت سازش نکرد

ما یک ضعف بزرگ داریم، هنوز نتوانسته ایم یک VAR معمولی را اجرا کنیم. وقتی توپ های روز فوتبال را تماشا می کنم، متوجه می شوم که رهبری فدراسیون واقعاً با فوتبال خوب بوده است. آقای عزیزی هادم نتوانست از این فرصت استفاده کند و هیئت مدیره از قدرت او استفاده کردند. باز هم ممنونم که در یک قسمت این همه انسجام وجود دارد. امیدوارم آقای ماجدی که از خانواده فوتبال است از این فرصت استفاده کند و فوتبال را به روزهای خوب خود بازگرداند.

کیفیت لیگ پایین آمده است

وقتی چمن مناسبی نداریم که نساجی در تهران تمرین می کند و در مشهد بازی می کند و چمن حافظه اش را از دست داده است و خود فجر بیشترین آسیب را دیده است، یعنی وضعیت خیلی بدی داریم. این موضوع باعث کم شدن زمین بازی در لیگ شده و برای فوتبال ما در آستانه جام جهانی بسیار بد است. از تیم جدید فدراسیون می خواهم با درس گرفتن از گذشته شرایط بهتری را برای فوتبال فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید