سرمربی آبی ها درباره سرخپوشان هشدار داد

سرمربی آبی ها درباره سرخپوشان هشدار داد

پس از پیروزی بدون گل لیورپول مقابل منچستریونایتد، این تیم جایگزین منچسترسیتی در صدر جدول شد. با این حال شاگردان پپ گواردیولا پس از پیروزی شب گذشته با نمایشی خوب مقابل برایتون با سه گل خیلی زود جایگاه خود را بازیافتند تا قهرمانی داغ سیتی و لیورپول را حفظ کنند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی تیمش مقابل برایتون گفت: می توانم بگویم این اتفاق خوبی است، زیرا حضور منچسترسیتی در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است. تیم های خوب زیادی در لیگ برتر انگلیس وجود دارند و اگر در ابتدا بپرسید که هدف اول هر کدام از آنها قطعاً پاسخی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است که یک بار دیگر موفق شدیم این کار را انجام دهیم.

گواردیولا افزود: ما کاملاً از کاری که باید انجام دهیم آگاه هستیم. لیورپول می خواهد در تمام بازی های بعدی خود پیروز شود و ما باید کار خوبی انجام دهیم. هیچ مشکل پیچیده ای وجود ندارد و می دانیم: “اگر امتیاز از دست بدهیم، لیورپول برنده خواهد شد. تنها 6 بازی تا پایان باقی مانده است و می دانیم که اگر در تمام دیدارهای خود پیروز شویم، قهرمان لیگ برتر خواهیم شد. این تعداد زیاد نیست، بنابراین ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.”

لیورپول یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال است. وقتی هواداران می پرسند که چرا تیم ما برای بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل لیورپول تغییر کرده است، باید دلیل این اتفاق را به خاطر مصدومیت ها بیابید.

پیروزی منچسترسیتی در دیدار شب گذشته به پپ گواردیولا کمک کرد تا به رقم خیره کننده 250 پیروزی در لیگ برتر انگلیس دست یابد. مربی شهروندان گفت: بله واقعا تعداد بردها زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید