هشدار ستاره پرسپولیس به هواداران سرخپوشان

هشدار ستاره پرسپولیس به هواداران سرخپوشان

سیامک نعمتی از شرایط تیم پرسپولیس پس از لغو اردوی ترکیه، جذب بازیکنان جدید، کمبود مهاجم و قرعه کشی لیگ برتر می گوید که در ادامه می خوانید.

*خیلی از این بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند یا تجربه حضور در پرسپولیس را داشتند یا در تیم های بزرگ بازی کردند. این بازیکنان باید زمانی که به پرسپولیس آمدند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و امیدوارم بتوانند خود را در پرسپولیس نشان دهند. به هر حال بازی در پرسپولیس سختی های خودش را دارد و امیدوارم این بازیکنان بتوانند این شرایط را تحمل کنند و به پرسپولیس کمک کنند.

* این نگرانی وجود دارد زیرا پرسپولیس به مهاجمان خوب نیاز دارد تا در کنار سایر مهاجمان به تیم کمک کنند. البته ما بدون مهاجم نیستیم و سه مهاجم داریم که برای پرسپولیس زحمت کشیدند، اما با طولانی شدن لیگ باید یک مهاجم دیگر جذب کنیم تا بتوانیم در مسابقات آینده قدرتمند به نظر برسیم. با این حال، در یک قهرمانی طولانی مدت هم مصدومیت و هم محرومیت وجود دارد، بنابراین باید بازیکنان اصلی و ذخیره خوبی داشته باشیم.

*بازی در پرسپولیس همیشه سخت است و هواداران از شما انتظار دارند همیشه در بهترین حالت خود باشید. همه بازیکنان با قدرت کامل بازی می کنند تا بتوانیم دوباره قهرمان شویم زیرا انتظارات هواداران کاملا درست است و تلاش می کنیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. سال گذشته نتوانستیم قهرمانی را کسب کنیم، اما امسال تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف خواهیم کرد.

* تا جایی که می دانم مشکلات مالی در پرسپولیس همیشه بوده، هست و خواهد بود، اما فکر می کنم مدیریت شرایط را در دست دارد. ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم از تمام توان خود استفاده کنیم. وقتی باشگاه قول می دهد بازیکنان به آن تکیه می کنند و وقتی این وعده چند ماه محقق نمی شود بازیکنان از نظر روحی دچار سردرگمی می شوند. امیدوارم امسال مشکل مالی نداشته باشیم.

*به عنوان یک بازیکن باید از کادر فنی اطاعت کنم و در جایی که می گویند بازی کنم. من با این چیزها مشکلی ندارم و به این فکر نمی کنم که کجا بازی کنم. امسال سال جام جهانی است و من 100 درصد توانم را برای کمک به پرسپولیس در ابتدا می گذارم و بعد با درخشش فراوان می توانم برای حضور در جام جهانی به تیم ملی دعوت شوم. بازی در جام جهانی بزرگترین آرزوی من است و امیدوارم امسال به آن برسم.

*نمی خواهم جواب کلیشه ای بدهم اما تیمی که می خواهد قهرمان شود به قرعه کشی فکر نمی کند. در کل قرعه خیلی مهم نیست اما فکر می کنم 5 هفته اول لیگ برای ما خیلی مهم باشد چون باید رقابت ها را با قدرت شروع کنیم. از اولین بازی هفته به هفته می رویم تا به آنچه می خواهیم برسیم. در کل فکر می کنم قرعه ما بد نبود.

*وقتی در پرسپولیس به عنوان بازیکن فوتبال بازی می کنید، همیشه باید به قهرمانی فکر کنید، بنابراین برای کسب جام در پایان فصل باید همه مسابقات را ببریم. همه پرسپولیسی ها این را می دانند و به همین دلیل می گویم پرسپولیسی بودن سخت است. در پرسپولیس باید همیشه بدن و ذهنت آماده باشد. امسال لیگ آسیا نداریم اما باید در لیگ برتر و جام اتحادیه به دنبال جام باشیم. من معتقدم فصل بعد فشار بالا و لیگ سختی خواهیم داشت زیرا همه تیم ها قوی شده اند. در مسابقات قهرمانی ایران مربیان خارجی خوبی آمدند و از طرفی لژیونرهایی که داشتیم به فوتبال ایران برگشتند و به همین دلیل معتقدم قهرمانی بسیار سختی خواهیم داشت.

*با این حال دوست دارم هواداران بدانند که ما در هر بازی با تمام توان به میدان می رویم تا حتی برای ثانیه ها آنها را خوشحال کنیم. از هواداران می خواهم در اسارت فضای مجازی نیفتند تا تیم مورد حمله قرار نگیرد. هواداران باید مثل همیشه از پرسپولیس حمایت کنند زیرا ما مورد تشویق آنها هستیم و حضور آنها تضمین خوبی برای موفقیت ماست.

دیدگاهتان را بنویسید