خبر خوش برای ستاره پرسپولیس برای هواداران سرخپوشان

خبر خوش برای ستاره پرسپولیس برای هواداران سرخپوشان

علیرضا بیرانوند که دقایقی پیش برای حضور در مینی کمپ تیم ملی وارد هتل المپیک شده بود، در گفتگویی درباره این اردو گفت: صددرصد خوب است. با توجه به اینکه به جام جهانی نزدیک شده ایم، با شرایط تمرینی که آقای کی روش در نظر دارد، بهترین ریکاوری را اینجا انجام می دهیم.

وی ادامه داد: ما در باشگاه خودمان خوب ریکاوری می کردیم اما اینجا بهترین ریکاوری را انجام می دهیم و تا جایی که آقای کی روش می تواند بازیکن مصدوم را به باشگاه ها تحویل نمی دهم. استخر و سونا، انجام تمرینات برای کمر و شکم، شنا می کنیم و فیلم بازی های خود را تماشا می کنیم تا نظم لازم را به دست آوریم.

بیرانوند افزود: این اردوها ما را برای جام جهانی آماده می کند و این همیشه حس خوبی به ما می دهد. احساس می کنیم به جام جهانی نزدیک می شویم و بیشتر آماده می شویم. اینکه به بچه ها و فیلم های مسابقه نگاه کنیم و در مسابقات به کارهای تاکتیکی نگاه کنیم می تواند به تیم ملی کمک کند.

دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران در مورد آخرین وضعیت مصدومیت خود گفت: خدا را شکر شرایط خیلی خوب است. باشد که هواداران و عزیزان در آرامش باشند. با برنامه ای که آقای کی روش برای من بعد از بازی اروگوئه انجام داد، توانستم بهتر از قبل باشم. ببینید من بدون درد برای پرسپولیس بازی می کنم و آقای کی روش به همه پزشکان و کادر پزشکی سپرد تا بیشتر روی من کار کنند تا انشالله مشکلی نداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید