خبر خوش برای هواداران استقلال از ستاره

خبر خوش برای هواداران استقلال از ستاره

همانطور که کمیسیون اساسنامه می گوید در صورت فسخ یک طرفه قرارداد، بازیکن باید عواقب آن را متحمل شود، همچنین به باشگاه یادآوری می کند در صورت فسخ قرارداد بدون دلیل، بازیکن باید مسئولیت داشته باشد که در این صورت باشگاه علاوه بر این به تعهد پرداخت حقوق بازیکن، ممکن است یک یا دو پنجره را به دلیل رفتار غیرقانونی در فسخ قرارداد از دست بدهد.

اما آخرین خبر از وضعیت سیاوش یزدانی این است که او از باشگاه استقلال شکایت نخواهد کرد. چرا که سپاهان پس از از دست دادن مدافع برزیلی و محمد نژاد مهدی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ابراز تمایل کرد و در صورتی که سیاوش یزدانی بخواهد به سپاهان برود به درخواست تجدیدنظر او رسیدگی نمی شود. از طرفی او به خوبی می داند که اگر از استقلال گلایه کند و این تیم را از پنجره به فضای مجازی بزند، با حمله خشمگین هواداران مواجه خواهد شد و این شرایط برایش فوتبال در لیگ برتر را سخت می کند. لیگ.

از سوی دیگر گفته می شود او قراردادش را با استقلال فسخ نکرد و به سپاهان نرفت زیرا در بازی با این تیم تردیدهایی در مورد کم کاری اش وجود داشت اما امروز در حالی که قراردادش با این تیم لغو شد. باشگاه استقلال این حق طبیعی اوست، او می تواند هر تیمی را که دوست دارد انتخاب کند و آن انتخاب می تواند سپاهان باشد. به خصوص که مورایس او را دوست دارد و از سوی دیگر سپاهان دو مدافع میانی خود را به همین دلیل کنار گذاشته است.

بر این اساس باشگاه سپاهان به سیاوش یزدانی توصیه کرد که بدون شکایت از باشگاه استقلال از نصف جهان عبور کند و به فوتبال خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید