خبر خوش برای هواداران استقلال در مورد یک ستاره

خبر خوش برای هواداران استقلال در مورد یک ستاره

در روزهای اخیر گفته می شود که آرش رضاوند به دلیل مصدومیتی که در بازی مقابل ذوب آخان به دست آورده در شرایط خوبی نیست اما ظاهرا شرایط برای این بازیکن به گونه ای مهیا شده که بتواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. بازی بعدی

اخبار مثبت دریافتی از اردوی استقلال حکایت از بازگشت آرش رضوند به تمرینات گروهی در روزهای آینده دارد. رضاوند که آذرماه در دیدار مقابل پرسپولیس (دربی) از ناحیه زانو آسیب دید، شوک بزرگی را در خط هافبک تیمش ایجاد کرد، اما تصویر MRI و معاینات کادر پزشکی نشان داد که این بازیکن با چندین جلسه فیزیوتراپی توانسته بهبود پیدا کند. او را تیم استقلال همراهی می کند که همین طور است.

حالا رضاوند به عنوان بهترین گلزن نیم فصل دوم تیم استقلال، تیمش را در دیدار مقابل ذوب آچان همراهی کرد، بار دیگر با خبر خوشی که کادر پزشکی تیمش به او دادند، متوجه شد که مشکل خاصی برای این تیم وجود دارد. مهماندار استقلال در بازی با آلومینیوم کرک نخواهد کرد.

بازیکن محبوب و تازه متولد شده ساپینتو در این فصل در سال 59 در 20 بازی لیگ برتری برای استقلال انجام داده است، او همچنین یک گل به نفت مسجد سلیمان زد که استقلال با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

باید توجه داشت؛ دیدار بعدی استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز جمعه 28 فروردین ساعت 19:30 در ورزشگاه خانگی تیم آلومینیوم اراک برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید