اعتراف سرمربی سرخپوشان روز جدید

اعتراف سرمربی سرخپوشان

آرسنال هفته گذشته در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میزبان وستهام بود و موفق شد این دیدار مهم را با چیزی حدود شش امتیاز با برتری 2 بر صفر به پایان برساند. بردی که توپچی ها را موقتا از منچستریونایتد و وستهام در رده چهارم جدول قرار داد.

“خب، من واقعا از عملکرد تیم راضی هستم. نگرش، فداکاری و کیفیتی که در بازی نشان دادیم و همچنین رابطه ای که با هواداران خود برقرار کردیم. میشل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از پیروزی تیمش گفت: “برنده شدن در یک بازی خانگی واقعا مهم است.”

ما پیشرفت کرده‌ایم، اما هنوز کارهای زیادی باید انجام شود و باید از آن آگاه باشیم. ما چند دست انداز در جاده داشتیم، اما فکر می کنم از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتیم. اول اینکه ما، کل تیم و کل کادر باشگاه با هم بودیم. البته لیگ در اردیبهشت ماه به پایان می رسد. ما از سطح لیگ برتر آگاه هستیم و می دانیم که این مسابقه سختی است. “آنچه فردا اتفاق می افتد با امروز نیز متفاوت است.”

بازیکنان برای باشگاه بازی می کنند و همه با همان انرژی و روحیه جنگنده ای که ما انتظار داریم بازی می کنند. از انرژی ای که مقابل وستهم نشان دادیم بسیار خوشحالم. بازیکنان بسیار متمرکز هستند. آنها بودند و می دانستند که چگونه برای شکست دادن وستهام تلاش کردند. حالا لاکازت تازه وارد این چالش شده است و دیدیم که چقدر فداکار و مغرور بود. من واقعا از نحوه ارائه خود راضی هستم.”

دیدگاهتان را بنویسید