جزئیات برکناری مدیرعامل استقلال/ تصمیم جلسه شبانه وزارت ورزش!

تغییراتی که در مدیریت باشگاه استقلال رخ داد، حرف و حدیث های زیادی را درباره دلایل جدایی مصطفی آجورلو به راه انداخت. در حالی که این تغییر از سوی وزارت ورزش صورت گرفته بود، گفته می شد با تصمیم هیات مدیره این کار انجام شده است.

پس از تصمیم وزارت ورزش برای تغییر مدیریت باشگاه استقلال، سه نفر از اعضای هیات مدیره را به ساختمان وزارتخانه فراخواند تا صورت جلسه را در خصوص مدیرعاملی باشگاه امضا کنند. این دیدار در شرایطی برگزار شد که مصطفی آجورلو حضور نداشت.

در میان اعضای هیات مدیره دعوت شده به وزارت ورزش، محمد مومنی پروتکل را امضا نکرد و با حکم افضلی، چهارمین عضو هیات مدیره به وزارت ورزش فراخوانده شد.

با این شرایط مشخص می شود که اعضای هیات مدیره تنها به دستور وزارت ورزش عمل کرده اند و هیچ دخالتی در این تصمیم از پیش اتخاذ شده نداشته اند چرا که یکی از اعضای هیات مدیره حجت کریمی است. ، یک روز قبل از این اتفاق اخراج آجورلو را تکذیب کرده بود. !

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین مدعی شد که آجورلو به جلسه هیئت مدیره دعوت شده و در آن شرکت نکرده است، در حالی که مسئولیت برگزاری جلسه بر عهده رئیس هیئت مدیره بوده و آجورلو از اعضا برای حضور در این جلسه دعوت نکرده است. در وزارت ورزش حتی از این جلسه هم خبری هست!

اگر سایر اعضا درخواست تشکیل جلسه داشتند، باید این درخواست را کتباً به رئیس هیئت مدیره ابلاغ می کردند، اما چنین مکاتبه ای وجود ندارد!

آنچه مسلم است برکناری آژورلو تصمیم مستقیم وزارت ورزش است و به همین منظور جلسه محرمانه ای از ساعت 20 الی 22 در وزارت ورزش برگزار شد و اعضای هیات مدیره آمادگی داشتند. همان روز پروتکل را امضا کنند و به جای آجورلو فتح الله زاده را انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید