جزئیات جدید از کشف جسد برادر همسر معاون

جزئیات جدید از کشف جسد برادر همسر معاون

در توضیح این خبر:

* جسد ابراهیم فاضل داماد سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در شورای اسلامی امروز در حاشیه نهر پیدا شد.

* اولین موضوعی که از همان ساعات اولیه انعکاس این خبر مطرح شد، ذکر حضور وی در یکی از سواحل استان مازندران بود و شواهد حاکی از آن است که این مشاهدات سه روز پیش در 21 اردیبهشت انجام شده است و وی. برای شنا به دریا نرفتم کاسپین رفته است.

* پس از نگرانی اعضای خانواده و آشنایان و بی اطلاعی از سرنوشت ابراهیم فاضل، تعقیب و گریز برای یافتن وی آغاز شد تا اینکه پیکر بی جان وی امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت در حاشیه نهر پیدا شد.

* دادگستری شهرستان جویبار از کشف جسد فاضل در ساحل جویبار خبر داد و حضور وی در ساحل شهر بنمیر استان مازندران را 22 اردیبهشت ماه تایید کرد.

* در این پیام تایید شد که آقای فاضل پس از شنا در دریای آرام خزر مفقود شده و چند روزی است که خبری از او نیست. سرانجام پس از چند روز جستجو در دریا، جسد وی در حاشیه نهر پیدا شد.

* قوه قضائیه جویبار نیز خاطرنشان کرد: جزئیات علت فوت و غرق شدگی طی روزهای آینده اعلام و گزارشات توسط پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارائه خواهد شد.

* پلیس همچنین گفت که ابراهیم فاضل پس از تهیه وسایل شنا به ساحلی در بنمیره رفت و با راننده خودرو قرار ملاقات گذاشت تا برگردد.

* ابراهیم فاضل پس از تهیه وسایل شنا در راه به یکی از ساحل های بهنمیر رفت و با راننده خودرو برای بازگشت هماهنگی کرد.

* ساعتی بعد سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران نیز اعلام کرد که پس از مفقود شدن آقای فاضل در ساحل بابلسر در دوازدهم رادیبهشت صبح امروز (جمعه) جسد بی جان وی در ساحل دریا پیدا شد. روستای “گلدشت” در نهر بر اثر غرق شدگی.

* وی افزود: علت مرگ توسط پلیس و پزشکی قانونی در دست بررسی است که متعاقبا اعلام می شود.

روح الله سلاگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: ابراهیم فاضل چند روز پیش با لباس شخصی به سواحل بنمیر شهرستان بابلسر رفت و وقتی لباسش در کنار ساحل پیدا شد لباسی از آن پیدا نشد. نشانه های بی نظمی یعنی او تنها به دریا رفته است.

روح الله سلگی اظهار داشت: مسلم است که آقای فاضل به دلیل ناتوانی در شنا در دریا غرق شده و پس از چند روز بر اثر طوفان دریای خزر جسد وی در حاشیه نهر صبح امروز جمعه پیدا شده است. با بیان اینکه پس از ناپدید شدن وی، پلیس هلال احمر و نهادهای امنیتی این موضوع را پیگیری کرده اند، افزود: آخرین تراکنش مالی وی مورد ارزیابی قرار گرفت و مشخص شد که وی یک مایو خریداری کرده است.

* وی تصریح کرد: مسلم است که آقای فاضل به دلیل ناتوانی در شنا در دریا غرق شده و پس از چند روز بر اثر طوفان دریای خزر صبح امروز جمعه جسد وی در ساحل نهر پیدا شده است.

* وی با اشاره به اینکه متوفی برادر همسر خجت الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده یازدهمین دوره شورای اسلامی است، ادامه داد: امروز این نماینده مجلس به همراه خواهرش برای شناسایی جسد و جسد به جویبار آمدند. تایید شد که این جسد متعلق به دامادش است.

* معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: غرق شدن این مرد به دلیل بلد نبودن شنا توسط خانواده وی تایید شده و حتی گفته اند نیازی به کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی نیست. اما کالبد شکافی انجام شد و مشخص شد ابراهیم فاضل بر اثر غرق شدن جان خود را از دست داده است.

* سلاگی تصریح کرد: موضوع ترور وی یا هر موضوع دیگری غیر از موضوعات مطرح شده کذب است.

دیدگاهتان را بنویسید