جزئیات جدیدی از جسد مخدوش زن جوان کشف شده در خزانه

ساعت 8:45 صبح امروز یکشنبه 13 تیرماه، مأموران کلانتری 150 هزانه با تماس با قاضی محمدرضا صاحب جامی، جسد مثله شده مردی را در کنار سطل زباله در منطقه هزانه پیدا کردند. این را بازپرس ویژه “قتل” دایره ششم دادسرای امور جنایی گزارش کرده است.

با اعلام این خبر، تیمی از پزشکی قانونی اداره دهم پلیس آگاهی، تیم پزشکی قانونی و شناسایی به همراه قاضی جنایی با حضور در محل حادثه با جسد مخدوش شده زنی با کیف یونیلیت در کنار قوطی آشغال.

بررسی ها نشان می دهد این زن در جای دیگری کشته شده و پس از جنایت به محل مورد نظر منتقل شده است. همچنین در این بسته 2 دست، 2 پا و سر مقتول وجود داشت.

با تکمیل تحقیقات میدانی محل مورد نظر، کارشناسان پزشکی قانونی کلانتری 10 با شناسایی عامل این جنایت هولناک و کشف بقایای جسد؛ ماموران پلیس آگاهی پلیس آگاهی و پلیس آگاهی در این خصوص در محل مورد نظر قرار گرفتند. از سوی دیگر ماموران تیم شناسایی پلیس آگاهی برای یافتن ردی از عامل این جنایت شنیع در محل مورد نظر و روی جسد انگشت نگاری کردند.

با دستور قاضی بازپرس ویژه اداره ششم دادسرای امور جنایی، جسد زن مقتول برای انجام معاینات بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید