کشف جسد جوان در سد زیاران آبک / علت مرگ چیست؟

کشف جسد جوان در سد زیاران آبک / علت مرگ چیست؟

روز جدید معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: غواصان پس از 24 ساعت جستجو جسد یک مرد غرق شده را در سد زیاران آبیک پیدا کردند.

حکمت الله هاشمی روز یکشنبه گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد 45 ساله در سد زیاران، مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان قزوین بلافاصله یک تیم سیلاب جمعیت هلال احمر را به منطقه حادثه اعزام کرد. ارزیابی اولیه

وی گفت: علاوه بر این با توجه به ماهیت حادثه و نیاز به تیم تخصصی غواص، تیم واکنش سریع هلال احمر استان، غواصان سازمان آتش نشانی و ادارات ایمنی شهرداری های قزوین و آبیک نیز در محل حضور یافتند. به محل حادثه اعزام شدند.

معاون جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: پس از هماهنگی با دادستان منطقه و اخذ مجوز برای بستن سد زیاران، طی یک عملیات فنی و نفس گیر، جسد این مرد غرق شده در یکی از مسیرهای فرعی سد زیاران پیدا شد. و از آب بیرون کشیده شد.یک تیم پلیس به محل اعزام شد.

این مسئول بیان کرد: با وجود هشدارهای مکرر به شهروندان مبنی بر پرهیز از شنا در تاسیسات آبی استان از جمله سدها و قنات ها، متاسفانه به این معضل برخورد جدی نمی شود و در نتیجه شاهد غرق شدن شهروندان و تکرار این موارد تلخ و ناخوشایند هستیم. حوادث

دیدگاهتان را بنویسید