باید با مردم «الوند» و «زیاران» در امر کمک ها مشکل حل شود.

آیت الله عابدینی در این برنامه با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: ما در تک تک شما عزیزان بیشترین دلسوزی را نسبت به مردم می بینیم و نمی خواهید به مردم فشار بیاورید. شکست می خورید یعنی هم در حفظ حقوق بیت المال و وقف و هم در حفظ آسایش و رفاه مردم کوشا هستید.

امام جمعه قزوین گفت: همیشه این فرصت طلایی نیست که مدیران عامل در کشور، استان و همه دست اندرکاران محلی و منطقه ای آماده رفع مشکلات مردم باشند.

2f3ba630 4c4c 4dd5 86f0 f0eea92b4632 خبر خاکستری



نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: وقف برای رفع مشکلات، رفاه و آسایش مردم است و وقف نیز می تواند برای جذب مردم به دین مفید باشد. در انفاق باید کاری کنیم که مثلاً مردم بگویند خدا این دین را حفظ کند، ما بی خانمان بودیم، با این دین خانه گرفتیم، گرفتار شدیم، مشکلمان حل شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی همه این سوالات را کنار هم می گذاریم باید به این نتیجه برسیم که با خوش بینی و حسن نیت به یکدیگر می توانیم مشکلات اهدایی را مرحله به مرحله حل کنیم، یعنی افرادی که در بین دو راه هستند. ، کجا اهدا کنیم آیا این است یا خیر، کارهای لازم را برای خلاص شدن از شر مردم انجام دهیم.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: در برخی موارد این مسائل تا حدودی پیچیده شده است، جاهایی که عزیزان باید در نظر داشته باشند و مسائل حقوقی ناخوشایند را حل کنند تا مردم در زندگی خود دچار مشکل نشوند.

5a02a989 c741 4a65 8584 13f5a2bb9930 خبر خاکستری



امام جمعه قزوین می فرماید: خیلی ها با این مصیبت جان باختند، اجازه بدهیم ماماندگان شیرینی فضل را بچشانیم و مشکلات را برای همیشه حل کنیم.

وی تاکید کرد: قضات باید به پرونده ها رسیدگی کنند و رای قاطع بدهند، مثلا در مورد الوند و زیاران که چند نفر در آنجا سرگردان شده اند و به اموال و ثروت و آرامش آنها آسیب وارد شده است، باید این مسائل را حل کنیم. طوری عمل کنید که مشکلات مردم حل شود و حقوق وقف رعایت شود، ما همه برادریم و یک دغدغه داریم، هیچ کدام با هم مخالف نیستیم.

لازم به ذکر است این جلسه بنا به دستور رئیس جمهور به مسئولان اجرایی استان جهت رفع مشکلات اهدایی استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید