جزئیات جدید افزایش ۲۲۰ هزار تومانی یارانه دهه هفتم جاری

جزئیات جدید افزایش ۲۲۰ هزار تومانی یارانه دهه هفتم جاری

مرحله جدید طرح کاتالوگ الکترونیکی به مدت سه ماه با یارانه تشویقی 220 هزار تومانی برای دهک های اول تا هفت درآمدی (61 میلیون نفر) اجرا می شود، ضمن اینکه با خرید از فروشگاه های مرتبط با این طرح، یارانه افراد نیز انجام می شود. به 220 هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرآنلاین، طرح فروش بلیت الکترونیکی که حدود 6 ماه است در کشور اجرا می شود و در گذشته به صورت آزمایشی اجرا می شد، وارد مرحله جدیدی شده است که پذیرش آن را افزایش داده است.

ایرنا در خبری نوشت: مرحله جدید و بزرگ طرح ملی تجارت الکترونیک با عنوان طرح فجرانه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای یارانه‌ای با اولویت خانوارهای دهک های پایین جامعه از هفدهم بخمن تا هفدهم اردیبهشت ماه سال ختم می شود. آینده ادامه خواهد داشت.

پرداخت 220000 تومان وام یارانه اعشاری یک تا هفت

در این طرح مشمولان یارانه دهک اول تا هفتم درآمدی می توانند با خرید 11 قلم کالای مندرج در سبد تا سقف 220 هزار تومان دریافت کنند.

هیچ پیش نیازی برای دریافت این یارانه تشویقی که به عنوان اعتبار به حساب افراد واریز می شود وجود ندارد. برای یک نفر از سبد کالا کافی است (برای هر نفر 3 لیتر شیر کم چرب، 400 گرم پنیر، 2.5 کیلوگرم ماست کم چرب، یک کیلوگرم تخم مرغ، یک کیلوگرم گوشت مرغ، یک بسته روغن مایع 810 گرم و ماکارونی یک بسته 700 گرم برنج 2 کیلوگرم شکر و شکر 1 کیلوگرم گوشت نیم کیلوگرم به میزان تعیین شده مابه التفاوت قیمت روز را با قیمت 1401 سی دریافت می کند. به صورت دوبل اعتبار 220 هزار تومان.

این سبد شامل کلیه اقلام ضروری می باشد

این سبد که تمامی اقلام مورد نیاز را دارد با قیمت 743 هزار و 750 تومان موجود است و افراد می توانند آن را با قیمتی در حدود 520 هزار تومان خریداری کنند.

متقاضیان استفاده از کاتالوگ الکترونیکی می توانند با فروشگاه های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار (210000 فروشگاه کوچک و فروشگاه های زنجیره ای افکاروش، جانبو، هفت، دلی مارکت، گندم، هایپر فامیلی، والمارکت، محسن، مینی مارت، ترقی و اسنپ مارکت و دیگی تماس حاصل کنند. فروشگاه های آنلاین. ) برای خرید اقلام اساسی.