جزئیات جدید واریز سود سهامداران با سجام

جزئیات جدید واریز سود سهامداران با سجام

روز جدید شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق اعلام کرد: در شهریور ماه امسال بیش از 9 هزار و 600 میلیارد تومان سود نقدی با استفاده از اطلاعات سامانه سجام به حساب 6 میلیون و 120 هزار سهامدار واریز شد.

; اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می دهد که در سومین ماه تابستان سال جاری 9 میلیون و 641 میلیارد و 740 میلیون و 141 هزار و 484 تومان از 76 ناشر به حساب 6 میلیون و 120 هزار و 876 سهامدار واریز شده است.

بر اساس این گزارش، در بین 76 ناشر که در شهریور ماه به سهامداران سود پرداخت کردند، بیشترین سود پرداختی با 409 میلیارد تومان متعلق به شرکت فولاد مبارکه و کمترین سود به شرکت سژمیران با 42 میلیون تومان است.

همچنین آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که شرکت صنعتی زرماکارون با یک میلیون و 419 هزار و 137 سهامدار بیشترین تعداد سهامداران و شرکت سوژمیران با 113 سهامدار کمترین تعداد سهامداران را به خود اختصاص داده اند که سود سهامداران خود را با استفاده از سرمایه گذاران سجام در حساب سرمایه گزارش کرده اند.

سجام یک سامانه زیرساخت شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان بازار اعم از سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات تنها یک بار و برای همیشه و پس از حضور در این سامانه اطلاعات خود را در این سامانه ثبت می کنند. احراز هویت چهره به چهره قادر به دریافت خدمات بر اساس داده های تأیید شده خواهد بود.

بر اساس این گزارش، هویت، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس ایمیل و اطلاعات اقامت دائم یک فرد از طریق این سامانه ثبت می شود و از این پس هیچ موسسه مالی نباید مجددا اطلاعات آن سهامدار را دریافت کند.

سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir نسبت به ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی سجام اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید