جزئیات فروش فوق العاده نوروزی اعلام شد

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800838

اتاق بازرگانی ایران اعلام کرده است که از اولین جشنواره فروش ویژه باخمن در نوروز، از خرده فروشی ها بدون نمایشگاه جمعی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اتاق بازرگانی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد دومین جشنواره فروش فوق العاده نوروزی با عنوان «نمایشگاهی به بزرگی ایران» با حمایت وزارت صمت و با محوریت تشکل های صنفی سراسر کشور و 10 بهمن ماه برگزار می شود. 1400. تا 10 آوریل 1401

در این بیانیه تاکید شده است که هم گروه‌های تولیدکننده و هم مصرف‌کنندگان از برگزاری نمایشگاه‌های فروش انباشته (با عناوینی چون فروش بهاره یا تحویل مستقیم) و برگزاری این نمایشگاه‌ها در شرایط اقتصادی ناشی از رکود و تورم در این زمان ناراضی هستند. بیشترین آسیب را به کلاس ها وارد می کند.

از این رو، اتاق اصناف ایران برای دومین سال متوالی در نظر دارد نمایشگاهی به وسعت ایران (جشنواره فروش فوق العاده نوروزی) به منظور «تقویت اصناف مختلف در سراسر کشور و جلب رضایت مردم از خرید از فروشگاه های منتخب شرکت کننده» برگزار کند. “

کدام کالاها اولویت شماست؟

بر اساس جزئیات منتشر شده از این طرح، کالاها و خدمات اولویت دار امسال برای مشارکت در این طرح شامل پوشاک، کیف و کفش و کالاهای چرمی، آجیل و خشکبار، آب نبات های شیرین و شکلاتی، میوه شوی و لوازم خانگی است. البته شرکت سایر اصناف با رعایت شرایط دستورالعمل جشنواره برای فروش فوق العاده در نوروز نامحدود است.

رونق کسب و کار اصناف به ویژه اصناف تولیدی، جبران بخشی از خسارات وارده به اصناف ناشی از رکود تورمی و تاج، ایجاد حس مثبت در مردم نسبت به قیمت و کیفیت مناسب، حمایت از تولید و عرضه محصولات ایرانی، حفظ و توسعه. ایجاد فرصت کار در شرکت های تولیدی و توزیعی و همچنین جلوگیری از تمرکز فروش و جلوگیری از تجمع مشتریان در شرایط کرونری نیز از جمله اهداف این طرح و تحویل کالا با کیفیت و قیمت مناسب با حداقل سود، برچسب قیمت است. قابل مشاهده برای مشتریان برای کلیه کالاها و خدمات، صدور فاکتور فروش کالا و خدمات و عرضه کالاهای مجاز و محصولات داخلی نیز از جمله ویژگی های این طرح است.

نیاز به رسیدگی به شکایت در کمتر از 3 ساعت

همچنین پیش‌بینی می‌شود واحدهای بازرسی و نظارت اتاق‌های بازرگانی و اصناف علاوه بر کنترل کامل کلیه فرآیندها، رسیدگی فوری به شکایات مردمی را در کمتر از سه ساعت تا پایان طرح برعهده داشته باشند. همچنین اتحادیه های کارگری برای تسریع در رسیدگی به تخلفات در شعب تعزیرات حکومتی در کلیه گزارشات تخلف از مهر «تقویت طرح بازرسی» استفاده کنند. در صورت نیاز از ظرفیت نیروهای بسیج اصناف به عنوان بازرس افتخاری اتحادیه استفاده می شود.

نظارت بر قیمت و کیفیت کالاها و خدمات و کنترل و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی (مطابق با مصوبات ستاد ملی تاج و تخت) از دیگر اقدامات نظارتی بر این جشنواره است و شهروندان می توانند از تلفن یا سامانه 124 استفاده کنند. در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت خود را ثبت کنند.

گفتنی است جشنواره فروش ویژه نوروزی سال گذشته جایگزین نمایشگاه های تحویل مستقیم شد که با محوریت پوشاک، کیف، کفش، قنادان و آجیل فروشان برگزار شد، اما اتحادیه های دیگر فرصت حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید